„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Retrospectiva anului 2009...

 He he , a venit şi momentu' ăla. Momentul în care eu fac retrospectiva anului pe care l-am avut până acum. Moment în care prezint, mai pe scurt, anumite evenimente care m-au marcat anu' ăsta, sau doar momente care cred eu că sunt sau au fost cândva importante pentru mine. E chestie de perspectivă. Oricum, ar fi cazul să încep. Vreau să menţionez că retrospectiva o să fie oarecum cam lungă, aşa că luaţi-vă o gustare pe-aproape. Enjoy...

 Deci. Cu ce să încep. Păi încep cu inceputu' anului 2009. Nu prea am ce spune d-acolo. Încă eram boboc, d-abia îmi cunoşteam colegii, mă deprindeam şi eu cu ei. Ştiţi voi. Chestii de liceu. Dar, cu succes am trecut şi de bucata aia de an. Tot anu trecut, cică eram începător în Photoshop. Well, not anymore. Cu ajutorul lui Smoke, şi a altor persoane (n-are rost să-i enumăr pe toţi. L-am pus pe Smoke fiindcă cu el m-am distrat cel mai mult în timp ce lucram) m-am deprins şi eu cu artele VTuning-ului, şi ale editării de poze în general. Expert nu mi-s, dar pot să spun că mă pricep într-o oarecare măsură. Trecând peste asta ajung la altceva. Sunt fericit să spun că am încercat o sumedenie de sporturi extreme. Am început cu Parkour. Din păcate m-am şi lăsat de Parkour, din motive personale. După, am continuat să mă aproprii periculos de mult de-o mână ruptă cu ajutorul BMX-ului. Mulţumesc lui Teo, şi lui Dutzi pentru ajutor pe tema asta. E fain să ai cu cine să te "plimbi" cu bike'u când e vremea bună. M-am lăsat de triburi, m-am apucat iar de triburi si m-am lăsat de triburi din nou. În vacanţă, ce mai, a fost ca niciodată. Mai ales când lista de persoane cunoscute creşte exponenţial. Ziceam pe la sfarsitu' vacanţei că dacă puştiulică ăla numit Cupidon are chef să se joace de-a ţinta cu mine, tre să vină cu ceva mai substanţial decât un arc ş-o săgeată. Well, a venit el cu ceva, a nimerit da' a dat cam strâmb. Să continuăm...

 Ei şi s-a terminat vacanţa de vară. Toţi eram fericiţi că ne-am reîntâlnit după atâta (3 luni?!) timp de când nu ne-am mai văzut. Desigur fericirea a fost întreruptă brusc, de mirosul dulce-amărui al liceului. Dar, nu puteam lăsa asta să ne-mpiedice să ne distrăm cum se cuvine. Odată cu începutul şcolii au venit şi schimbările. În mare, am mai iniţiat vr-o doi în tainele blogging-ului, şi pentru asta îmi asum laudele, şi m-am făcut şi eu mai cunoscut în blogosferă, cu ajutorul câtorva evenimente şi persoane. Am continuat şi povestea aia a mea. N-oi fi eu cine ştie ce scriitor, dar mi s-a spus că mă pricep oarecum, deci n-are rost să mă opresc din scris. Aşa că o să o continui. Unde o să ajungă? Păi, numa' Dumnezeu ştie, că io n-am idee când o termin. Şi cine-a zis că vreau s-o termin?!?! După prima bucăţica de şcoală nu prea s-au mai întâmplat cine ştie ce evenimente. Am mai schimbat skin-urile la blog, mi-am făcut mai multe pagini, am mai făcut şi bannere. Chestii de administrator. Tot cu şcoala cică ne-am implicat şi noi într-un proiect internaţional. Cică aveam planuri şi de site pentru proiect. La planuri am rămas...

 Ei şi până la urmă am ajuns şi în decembrie. Începutul a fost destul de interesant, dat fiind faptul că a inclus fasole pe gratis. După a mers cam prost din cauza unui eveniment extrem de tragic pentru o verişoară de-a mea, care îmi este şi colegă de blogosferă. Dar, am trecut peste asta cu succes. După a mers destul de ok. Câteva proiecte cu şcoala, nişte teze trecute cu succes, şi cam atât. A urmat vacanţa de iarnă.

 Şi cam ăsta a fost anul meu. Cu bune, cu rele, cu urcuşuri, cu coborâşuri. Ca viaţa în general.

 Cam ce plănuiesc pentru la anu' ? Păi n-am idee. Fac cum am făcut dintodeauna. Lucrez din mers. Până acum a funcţionat.

P.S.:  Ăsta e oficial cel mai lung post al meu. Şi cel la care am lucrat cel mai mult.

3 comentarii:

  1. Oficial, sper sa-ti mearga bine pe 2010! Daca societatea nu ne ajuta, o facem noi sa ne ajute!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa ai un an, cel putin la fe lde bun ca precedentul :D

    PRO

    RăspundețiȘtergere