„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

BMX - The Beginnings

Day One

Bun. Am zis ca postez imediat ce vin de la BMX si asa voi si face. Deci, treaba sta cam asa. N-am idee cum sa incep. Cred ca o sa incep cu realizarile mele pe astazi in materie de trickuri. Un bunny-hop ici colo, ba un mers cu spatele de pe rampe, sau alte trickuri care nu cred ca stiu cum sa le zic. Am avut o zi plina astazi, si am realizat ca, comunitatea BMX'erilor din Roman este foarte unita. Ba chiar unii pareau ca ma cunosc desi nu aveau cum. Oricum, asta dovedeste faptul ca orice sport isi are combatantii lui.

Dar sa revenim la partea pe care toata lumea o vrea. Cazaturile, busiturile, sau coastele rupte. De cazaturi si busituri am avut parte, dar nu de coaste rupte. Poate data viitoare. Om trai si om vedea. Una din alea mai rele a fost cand m-am urcat pe kicker, si am dat cu spatele, dar, din pacate, am blocat roata spate, fapt care m-a facut sa cad pe spate, si pe o mana. Inca ma doare, dar am avut noroc ca era mana stanga though nu e o senzatie prea placuta. Pe locul doi am plasat o cazatura mai speciala. Am vrut din nou sa dau cu spatele pe o rampa (asta se intampla inainte de faza cu mana), mi-am facut vant, am ajuns pe rampa, si mi-a fugit BMXu de sub picioare. S#!T do3s happ3n. Am cazut pe spate, si spre norocul meu, lumea chiar mi-a apreciat cazatura, aceasta lume fiind vreo 2 skateri si un baiat cu un BMX. Au aplaudat si eu mi-am ridicat BMXu si m-am intors din nou, cu scopul de a incerca din nou acelasi trick, care mi-a iesit eventual, dar doar partial. A treia si probabil una din cele mai periculoase daca se intampla total, a fost cea in care am sarit pe piramida, am facut bunny-hop si nu mai aveam mult si faceam impcat din plin cu un skater nevinovat. Din fericire am "zburat" rapid de pe piramida si am evitat eventuala coliziune, desi am cazut destul de rau. Dupa acestea trei as putea plasa o multie de alte cazaturi.

Totusi, cu toate acestea, eu consider ca a fost cea mai tare zi din viata mea de Biker. Acum e timpul sa ma relaxez si sa bag popcorn, dulciuri si apa, pentru a-mi reincarca bateriile.

P.S.: Pentru cei de la Liceul 2, am trecut si prin curtea liceului cu BMX'ul, curtea fiind inevitabil pustie. Ba chiar am si poze care sa dovedeasca >:).


NoXcious KiD ®

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu