„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

BMX - Sport sau modalitate de a-ti rupe mai usor unul (sau amandoua) din picioare ?

Bmx.....Un sport destul de extrem, practicabil de toata lumea cu o picatura de nebunie in ei (picatura care exista in cantitati mari in cazul meu). Sunt multe varietati ale acestui sport, variind de la BMX Flatland la Dirt BMX. Fiecare din aceste varietati isi are propriile ei avantaje si dezavantaje. Totusi nu o sa le acopar pe fiecare in parte in acest articol ci BMX'ul in general. Sunt oameni care cred ca acesta e doar un moft sau un mod de a te face remarcat. Eu nu cred asta. Desigur ca te faci remarcat prin BMX dar acesta nu este scopul. Daca iti place sa te invarti in n directii pe bicicleta si sa faci cine stie ce scheme (desigur, acestea trebuie sa fie sigure si potrivite pentru nivelul de experienta al fiecaruia) atunci BMX'ul este pentru tine. Mie imi place sa fac asta. Ce mai, mi-a placut dintotdeauna. Mie mi se pare distractiv sa fac trickuri, scheme sau mai stiu eu ce pe bicicleta. Trebuie totusi sa mentionez ca bicicletele folosite in BMX sunt putin mai diferite fata de cele normale. Diferentele includ cadru intarit, roti mai mici, sa pusa la un nivel foarte mic pentru libertate de miscare, jante intarite, coarne speciale, si lista poate continua. Desigur cand practici caest sport, ca in cazul tuturor sporturilor extreme, trebuie purtat echipament de protectie. Eu ma risc, si nu port. Dar nu va luati dupa mine, deoarece eu am multe cazaturi la activ, asta insemnand ca am invatat cum sa cad. Daca vreti sa practicati acest sport, protectia este prioritara, asta si putin talent. Dar sa revenim la subiectul nostru. Comunitatea BMX din romania este destul de raspandita, asta dand celor care de-abia incep sansa sa invete, sau doar sa se uite si sa minuneze la cei mai experimentati.

Cred ca este timpul sa abordam si partea a doua a titlului " modalitate de a-ti rupe mai usor unul (sau amandoua) din picioare " . Cu ajutorul acestei bucati voi povesti o intamplare petrecuta azi. Eram in skatepark (romashcanii stiu :D) incercand sa mai invat unele trickuri. Sar odata, sar de doua ori pe rampa, nici o problema. Dar dupa cateva sarituri inevitabilul s-a produs. Am prins viteza, m-am aliniat cu rampa si am sarit. Am zburat bine-mersi, pana la aterizare, cand bicicleta a decis sa o ia de capu' ei. Am incercat sa o redresez dar am incercat prea mult deoarece bicicleta a luat-o in celalalt sens, prinzandu-mi piciorul intre asfalt si pedala. S#!T Do3S happ3n.Durerea ca durerea dar sperietura a fost si mai mare dandu-mi sansa sa ma gandesc la viitorul meu :)). Nu m-am gandit prea mult deoarece dupa asta am sarit chiar si mai tare pe acea rampa, ba chiar am si incercat sa merg cu spatele pe ea, incercare esuata de vreo 2-3 ori. Asta arata nivelul meu de constiinta, teama, sau mai nou, nivelul nebuniei mele partiale (nu va temeti, nu ajung la Socola, yet)

Bun, am vorbit si despre esenta BMX'ului, de nebuneala mea, dar acum e timpul sa merg la culcare. Maine e o noua zi de atacat rampe. O sa va povestesc cum a fost, nu va faceti griji.

P.S.: *insert crazy line here*


NoXcious KiD ®

Un comentariu:

  1. Defapt e modaliitatea de atzi rupe gatu sau [tot] corpu. :))

    RăspundețiȘtergere