„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

BMX - The beginnings

Day Two

Bun. Tocmai m-am intors din aventura mea pe doua roti si vreau sa va spun ca m-am ales cu multe dar nu cu cazaturi (in sfarsit). Cu aceasta ocazie as vrea sa fac putina reclama ->HAI PD-L<-. Au organizat un concert super tare, la care au participat Sistem, Alexandra ungureanu (care credea ca e in Bacau, nimeni nu stie de ce) si multi altii. SUNT MANDRU CA SUNT ROMASCAN. Dar asta nu tine de BMX asa ca sa trecem peste.
Sa trecem la partea pe care o vrea toata lumea. Ce mi-am mai rupt azi. Din fericire, nimic. Totusi am invatat cum sa fac bunny-hop fara rampa, manual (vreo 2-3 metri maxim), si cum sa fac un stoppie (cine face, cunoaste). Cam atat am reusit sa obtin azi.
Totusi am avut o experienta foarte frumoasa azi. De ce? Am apucat sa observ lumea dintr-un alt punct de vedere. Dupa ce mi-am facut trickurile, am oprit putin sa-mi trag sufletul si sa halesc un mar. Am mancat marul din mers. Deoarece eram doar cu o mana pe coarne am mers destul de incet. Asa am apucat sa vad lumea dintr-un alt punct de vedere. Totul parea diferit. Am apucat sa vad detaliile lucrurilor din jurul meu, sa vad cum isi petrec viata unii oameni, lucruri pe care nu le-as fi putut vedea daca mergeam cu o oarecare viteza, deoarece as fi fost atent doar in fata pentru a nu da peste cineva cu BMX'ul. Dar nu va faceti griji. Nu ma las de cascadorii.
Cam asa a fost astazi. Pun pariu ca unii spera sa imi mai rup cate ceva maine. Cine stie, poate chiar o sa cad. Sau poate nu.


NoXcious KiD ®

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu