„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

BMX - The beginnings

Day Three

OK. M-am intors si cred ca sunt gata sa incep sa povestesc. Nu a fost o zi asa de plina astazi, posibil din cauza ca nu a fost chiar asa frumos afara. Am avut timp azi sa imi perfectionez trickurile si sa invat cum se face manualul. Daca aveam acces la skatepark cred ca as fi putut sa invat si X-up dar era plin total de skateri. Deci inseamna ca o sa-l invat peste 2 weekenduri. De ce? Pentru ca Weekendul viitor sunt mari sanse sa pregatesc un film cu cativa baieti. Film legat de cea mai mare pasiune a mea. ParKour. Vreau sa zic ca BMX'ul e distractiv, dar nu se compara cu putin ParKour. Din aceasta cauza m-am si antrenat putin astazi, cat am lasat BMX'ul la o parte pentru vreo ora/o ora juma, ca sa ma antrenez putin asa ca-n vremurile bune. Si a meritat total, dovedind ca nu mi-am pierdut abilitatile de traceur inca. Oricum o sa mai am timp de amandoua in aceste saptamani asa ca va voi tine la curent cu tot. Cam asta a fost tot, si trebuie sa va spun ca ma asteapta o bucata frumoasa de PIZZA cu numele meu pe ea si nu vreau sa o las sa se plictiseasca. Asa ca v-am lasat. Pentru moment.


NoXcious KiD ®

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu