„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

BMX - The beginnings

Day Four

Ok. Deci m-am intors din excursia mea nebuneasca de pe lumea BMX'erilor si tin sa va spun ca a fost super. De fapt m-am intors pe la 5:30 dar na, mai are omu nevoie de odihna si putina haleala pentru energie. Intelegeti voi. Sa continuam. Vreau sa zic ca a fost o zi foarte frumoasa astazi, chiar daca a fost putin frig. Putin mai mult frig dar nu se simte cand zbori pe rampe. Oricum asta nu i-a tinut pe skateri si pe bikeri in case. Skateparkul nu era plin dar se vedea ca putin frig n-o sa ne tina in case. Nu pe romascani. Cu prileju' asta vreau sa ii multumesc unui skater, nu stiu cum il cheama dar stiu ca i se spune "ciocan", pentru sfaturile date cu legatura la o schema numita "rollback". Cu ajutorul lui am reusit sa fac vreo 2 rollback-uri destul de reusite, restul fiind esecuri mai mult sau mai putin totale. Mi-au iesit majoritatea trucurilor, dar cu cateva consecinte. Cateva cazaturi, nimic serios totusi, si o pana. Pe roata spate de data asta. Oricum cu 5 lei se rezolva. Nu-i mare paguba.
Vreau sa va spun ca am vazut azi un biker, care avea ori mult mai multa experienta decat as putea avea eu vreodata, or vre-o problema grava cu rampele alea. Vreau sa zic comul ala facea niste scheme la care eu doar visam. 360 pe kicker, 180 pe piramida si pe rampele laterale, manualuri cat cuprinde, rollback-uri cu carul, si nu in ultimul rand, 180 din bunny-hop fara probleme. Omu' asta o sa fie o vedeta. el si BMX'ul lui de incredere marca "KONA". N-am idee cum il cheama dar totusi o sa am de la cine invata trickuri de-acum incolo.
Oricumn a fost o zi interesante astazi. De-abia astept ziua de maine daca ma intrebati. Acum ma duc sa mai mananc ceva. Am pierdut mult prea multa energie.


NoXcious KiD ®

Un comentariu:

  1. Il cheama Teo si daca nu ma insel era are un mtb KONA dar in anul 2009 si'a cumparat mtb KONA si mai sti poate in 2008 avea bmx KONA,dar in fine sa traim in prezent adica in 2010. :))

    RăspundețiȘtergere