„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Oare asa imi incep cariera ?

Ok deci. Nu am mai postat nimic in weekend deoarece era un frig de-mi dardaiau dintii cu incetinitorul daca mai ieseam cu BMXul. Asta este. S#!T do3s happ3n. Oricum nu mi-am pierdut chiar timpul dar asta este alta poveste. Sa revenim la subiectul nostru. Astazi mi s-a intamplat un lucru foarte interersant. Dupa cum stiu elevii liceului 2, exista o revista numita "zambet de soare" daca am inteles eu bine. O doamna profesoara ne-a intrebat la ora daca am vrea sa facem parte din colectivul acelei reviste, si sa contribuim si noi cu articole care vor fi publicate. La inceput interesul meu era aproape egal cu zero. Totusi eram destul de activ la ora, asa ca doamna profesoara mi-a propus sa ma alatur si eu acelui colectiv. De ce, va intrebati? Din cate am inteles se pare ca am un oarecare talent in a scrie povesti de toate genurile. Mai pe scurt stiu sa ma exprim si uneori sa fac oamenii sa rada. Partea cu rasul o stiam dar cea despre exprimare si talentul meu de a scrie imi erau mai mult sau mai putin necunoscute. Adica de scris stiu dar se pare ca stiu sa scriu si sa-mi imaginez povesti, sa fac eseuri, compuneri sau chestii de genul asta.

Dar sa nu deviem de la subiect. Am decis sa ma alatur si eu. Cine stie, poate o sa-mi foloseasca la ceva. Astazi am avut si o prima intalnire a colectivului in care am primit informatii despre viitoarea tema a revistei care va fi : "Save us" sau "Save as..." Depinde cum priviti. Tema nu imi era necunoscuta deoarece am mai facut ceva de genul in ora de romana. Un fel de mini eseu asa in 20 de minute. Si am reusit. Dar o revista. Asta e o responsabilitate mai mare. Dar ma voi descurca. Vreau sa zic ca Am facut Parkour si BMX-ing. Asta ar trebui sa fie floare la ureche. Nu-i asa?

Oricum o sa va mai tin la curent cu informatii si poate chiar cu articole din revista.

By: NoXcious KiD ®

Un comentariu:

  1. Deci coleg daca nu te bagi s-ar putea sa te bat... sa te fac bucatele... Ai talent.. Crede-ma.. Si nu incerca sa dai cu picioru... Oricand ai ocazia.. Profita.. Cine stie..poate viitorul iti surade :P So Good luck Cole ;) Eu iti tin pumni.

    RăspundețiȘtergere