„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

SI inca una de dragul vremurilor vechi

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris in blogu' asta, nu ca as fi avut prea multe idei. Din moment ce afara e un frig de imi dardaie dintii cu incetinitorul iar ploaia nu se lasa asteptata mai deloc, zilele mele de BMXing sau de ParKour au cam luat o pauza. Nu va faceti griji, nu ma las, doar ca vremea nu prea tine cu mine. Ii admir pe baietii de la FRR a.k.a. FreeRunning Roman, care chiar si cu vremea neprielnica au reusit sa mai scoata cateva filmulete. Baietii astia sunt admirabili. Si este de la sine inteles pentru cei din Roman ca aceste filmulete nu sunt ca oricare altele. Avem si noi mai multe valori in oraselul nostru micut, mai multe decat s-ar putea crede. Oricum voi putea si eu, cred, sa mai fac cate ceva daca vremea tine cu mine desi e putin probabil. Vine iarna ce mai. Teze, craciun, revelion, alea alea. De teze mi-e mie cam frica dat fiind faptul ca am una pe 2 decembrie. E la romana totusi, dar tot imi fac oarecare griji. Mai greu va fi la matematica dar sper sa trec cu bine. Eu sper. Oricum dupa ce trec tezele va veni Craciunul si Revelionul. Cine stie, poate Mosu' aduce ceva interesant. Nu putem sti. Ce stiu sigur e ca am o tema pentru ultimul post din anul asta si pentru primul de anul viitor. Nu ca ar fi cine stie ce departe. O luna si gata :D.





Now playing: Anne Savage -- Real Freaks (UK Gold's Fourplay remix)


Un comentariu:

  1. Nu stiu ce mo apucat azi de mi'o venit sa citesc ce mai scrii tu pe aici...e interesant as vrea sa scriu si eo asa ceva in fiecare zi dar eo nu prea stiu sa fac compuneri nu le am cu astea...sti tu cum e cu romana asta si mai ales cand te gandesc si te rogi zilnic ssa vine dr*qu odata vara sa iesim cu BMX in fine mai citesc restu maine DACA imi vine chefu,dar totusi cum sa nu citesc asa ceva. E ceva gen ziarul din 2008 sau 2009.Ce tare ar fi sa vezi asta peste ani si toate comentariile.Si sa'tzi aduci aminte de fremurile cand nu'l cunosteai pe nox sau poate il cunosteam?Mda in fine asta cred ca e prima oara cand scriu ceva asa de lung pe calkulator...adica nu copy/paste...astaso vada mama:)).Hai noapte buna ca is racit si maine mai am si inchis.... pardon scoala. Stima (: ((:

    RăspundețiȘtergere