„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

A new day, a new post.

Deci. Cum am zis, am reactualizat blogul. Am facut niste schimbari majore in tot cuprinsul blogului. Dar asta nu prea intereseaza pe nimeni. Sa trecem la lucrurile mai bune. Ca de exemplu:

Spiritul sarbatorilor. Vreau sa spun ca, sarbatorile vin. Si nu mai au mult de mers. Au scapat de aglomeratia de pe DN1. Totusi zapezile nu vad sa fi trecut de vama. Poate vor veni inainte de Craciun. Un craciun fara zapada e ca un blog fara un skin bun. E frumos, da nu excelent. Oricum, speram in continuare, macar la un An Nou cu zapada. Vreau sa va spun ca oficial, toata forfota asta cu teze, teste chestii, alea alea, s-a terminat. Am trecut cu bine si de teza la matematica, nu char bine deoarece teza a fost peste masura de grea din partea mea, aceasta fiind parerea tuturor celor de la mine din clasa. Oricum, de acum incolo, totul va fi usor. Vacanta vine, un an nou se apropie cu pasi repezi. Un an nou care va fi plin de surprize. Asta din punctul meu de vedere cel putin. Oricum pana acum totul a mers bine. Inca pregatesc o mica retrospectiva a anului, doar ca sa adun si eu lucrurile bune sau rele care mi s-au mai intamplat anul asta. De la inceput pana la sfarsit. Asa ca stati pe-aproape.

La lista de modificari la Blog am adaugat si un mic sondaj. Doar asa, sa vad si eu cam care sunt preferintele lumii cand vine vorba de Craciun. Daca ati avea si alte preferinte pentru un sondaj anuntati-ma.
P.S.: Am mai schimbat si semnatura in caz ca nu ati observat.

Cam asta a fost tot.

Now Playing : Niles De Vries - 12 Inch (Rocco Vs. Bass Remix Edit)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu