„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Retrospectiva anului lu' NoXy by NoXcious KiD

Deci. Un nou articol. Si chiar ultimul. De ce? Pai e Ajunul anului nou right?

Sa trecem la tema principala. O mica retrospectiva.

Acest an a fost unul destul de interesant. Am trecut prin mai multe decat stiu chiar si cei mai buni prieteni ai mei. Hell, nici parintii nu stiu prin cate am trecut eu anul acesta. Pot sa va zic asta. Nu ati scapat de mine. Ce am reusit? Destule. Probabil cel mai important moment din acest an a fost cel cand am intrat la liceu. Asta a insemnat foarte mult pentru mine. Si sunt ma mate-info deci am inca o scuza ca sa stau mai mult la PC. Si cine stie, poate o sa mai auziti de mine ca un programator cunoscut sau ca un hacker notoriu pe care il stie toata lumea (desi nu ar trebui). Desigur au mai fost si alte momente. Am facut BMX-ing , Am mai facut ceva ParKour, Ba chiar si cu ajutorul celor de la FRR Am incercat si putin freerunning. Ok nu m-am descurcat prea bine dar macar am incercat. Si mi-am mai si facut o multime de prieteni noi. Desigur, am trecut si prin unele momente mai grele pe care nu le voi enumera aici deoarece nu e stilul meu. Daca nu e amuzant, nu merge. Nu cred ca ati vrea sa aflati prin cate am trecut asa ca nu o sa va plictisesc cu asa ceva. Sa zicem doar ca, cu ajutorul prietenilor, si familiei am reusit sa trec fara probleme de tot.

Deci, o mica retrospectiva a anului. Pai sa vedem Mi-am facut Un micut cont pe deviantART asa ca sa mai pun si eu creatiile mele. Am inceput si sa lucrez in Photoshop (in CS3 ca doar ce, macar sa am scule profesionale daca nu ma pricep la design asa e?). Ba chiar, am facut si un mic proiect in Sony Vegas 8c. Ok, inca invat, si nu cred ca o sa ajung la nivelul lui Jumper din echipa FRR (el editeaza aproape toate filmuletele facute de ei) sau al altor editeri pe care nu o sa ii mai enumar aici. Am mai facut cateva aliante in cadrul jocului Triburile.ro (sunt diplomat cu acte in regula asa ca..... ) Sa vedem. Cred ca astea ar fi cele mai importante realizari de anu asta. Oricum Anul viitor va fi foarte diferit. O sa vedeti.

Nu va faceti griji prieteni. Tot eu sunt. Nu m-am schimbat absolut deloc. Asa ca tot eu o sa fiu KiDu ala mai sarit din grup, care incearca sa animeze atmosfera cat mai mult. Nu scapati voi de mine. Nu inca.

Oricum, un an nou va veni in........cateva ore. Deci, se planuiesc niste schimbari majore in viata me’. Nu intrebati de ce. Nu ati intelege. Nu acum.

OK. Si acum rezultatele sondajului.

Se pare ca unii nu stiu ce e ala craciun (se mai intampla). In rest rezultatele sunt impresionante. Si se pare ca multi vor cadouri peste cadouri. Ii inteleg. Dar majoritatea nu pun pret pe cadouri, ci pe gest. Asta inseamna ca stiti cu adevarat semnificatia Craciunului.

Hmmm. Ultimul paragraf (aproape). Cica ar trebui sa il inchei cumva. Si stiu si cum. Cu un citat. dar nu va spun al cui e. Nici eu nu mai stiu exact:

"Omule, esti mai nebun decat prevede legea. In sensul bun :))=))"

Multumesc ca m-ati suportat atata timp. See you la anu’

THE END

NoXcious KiD 2008-2009 All Rights Reserved

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu