„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Ziua Romaniei / Inceputul iernii

Deci, ummmm. Nu stiu cum sa incep. Dupa cum stiti, astazi este Ziua Romaniei. Ura pentru asta. Dar totusi, cu aceasta zi vine si o intrebare. Decembrie a venit. Mai sunt 30 de zile si gata anul. Si? Cu ce ne-am ales anul acesta? Eu m-am ales cu niste lucruri foarte importante, despre care voi povesti in retrospectiva pe care o voi posta la sfarsitul lunii, cel tarziu pe 30. Un nou an se va termina in curand, fericire pe toate planurile (asta suna ca luata dintr-un horoscop dar sa nu luam in considerare-I DON'T READ STUFF LIKE THAT), si tot felul de lucruri bune realizate anu' asta. Romania nu prea a crescut in ultimul an. Da, a crescut cu un an, dar nu a crescut nici in IQ, nici in putere (economica, militara, nu conteaza). Pur si simplu am ramas o tarisoara mica in forma de peste pe o harta mai mare. Spun asta in medie. Cum a zis o profesoara de la noi din liceu, "exceptiile nu fac regula". In cazul meu, exceptii sunt multe, incepand de la prietenii mei, care m-au ajutat sa trec mai usor prin viata, la familie, si chiar la profesori care mi-au deschis putin orizontul. Pentru asta tin sa le multumesc, dar voi mai continua in ultimul post din an.

In concluzie, iarna a venit, sarbatorile nu mai au mult si ajung si ele (blocate pe DN1, dar ar trebui sa ajunga in curand), iar zapezile ar trebui sa ajunga (cica au fost blocate la vama. Contrabanda de apa potabila, se zvoneste). Oricum eu stiu deja ce voi face la anul. Voi modifica masini, voi scrie in blog, si probabil viata ma va mai surprinde si la anu'. Nu putem sti.


Now playing : Voltaj - Mai sus de locul 2



Coming soon : New skin, new posts, new shit. Stay tuned for more.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu