„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Carrera GT vs VW Golf V

Pentru inceput vreau sa va anunt ca oficial am terminat videoclipul ale carui screenshot-uri le-am pus ceva mai demult. Il puteti vizualiza @ http://www.youtube.com/watch?v=o2TrTNFpu6c . Sa continuam.


De curand m-am apucat de photoshoping mai avansat ca sa zicem asa, si am facut 2 prezentari pentru 2 masini modificate de mine. Deci, am o intrebare pentru voi cei care va uitati pe blogu' meu. Care dintre ele a iesit mai bine. De ce? Aveti sondaj langa, si puteti lasa comentarii cu privire la designul masinilor, al prezentarii etc. etc. la baza paginii.





Carrera'ul GT il puteti vizualiza in full rezolution pe contul meu de pe DeviantArt.

Un comentariu:

  1. Ba, e multa munca si ti-au iesit reusite! Dar se poate mai bine :D

    Hai bafta!

    RăspundețiȘtergere