„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

D1GP - NoXciousKiD

Deci, astazi a fost mult prea cald pentru a iesi cu BMXu'. Si in afara de asta, m-o durut piciorul ingrozitor de mult deoarece am facut intindere ieri. Asta e, riscurile meseriei. Anyways, astazi, am decis sa scot volanelu' de la naftalina si sa fac ceva drifturi. Si de ce, sa fac si un filmulet. Este posibil ca unii dintre voi sa fi auzit de sportul numit "drifting" si mai ales de D1GP. D1GP este un campionat de drifting, organizat in destul de multe tari. Eu am zis sa recreez acea atmosfera in cadrul jocului LiveForSpeed. Si cred ca am reusit. Pistele sunt foarte bune, avand unele curbe destul de largi, fiind numai bune pentru un drift cu viteza, dar au si sectiuni in care nu viteza, ci precizia este esentiala. Oricum, video-ul va fi realizat in cursul vacantei care vine in aproximativ 4 zile. Dar, am hotarat sa va arat un sneak-preview, pentru a vedea si voi la ce ma pricep eu la fel de bine ca la BMX.







Asta ar fi tot pe ziua de astazi. Multumim pentru vizionare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu