„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

De ziua mea a.k.a Constantin si Elena

"Da, azi ma cheama si Costica/Costel/Costelush/Constantin.....Da' numa azi >:)."

Daca ati fost atenti, probabil asta ati vazut la statusul meu de pe yahoo azi. Asa o sa il tin pana diseara. Anyways, din moment ce e ziua mea (onomastica), am zis sa ofer un e-drink pentru lume. Asa ca va rog sa va postati preferintele in sondajul de mai sus. Daca va place o bautura mai speciala care nu e in sondaj, lasati un comentariu si o sa il introduc. O sa pun o poza cu bautura cu cea mai multe voturi diseara, si de ziua mea da nastere, poate ofer una reala. Da'ana atunci mai este.

P.S.: BTW, stiti cand e ziua mea? Acu sa va vad >:).

3 comentarii:

  1. Uhm, prefer un tequila sunrise sau un sun on the beach..oricum tu imi esti dator cu o sticla de vin de anul trecut, daca-ti amintesti >:)
    hai la multi ani costelule :)) sa ne traiesti >:D< :*:*:

    RăspundețiȘtergere