„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Capitolul patru - Intalnirea

Venise timpul sa infrunt realitatea. Nu voi mai fi acelasi om ca inainte. Aveam de acum un alt tel in viata. Sa il prind pe cel ce mi-a cauzat accidentul si sa il rezolv. Dar acum aveam alte probleme. De cand cu accidentul, un detectiv de la departamentul de investigatii din RockPort tot se tine de mine. Am incercat sa scap de el dar nu am putut sa stau ascuns prea mult timp. Era prea curios pentru binele sau personal. Totusi, dupa ce l-am pus pe Chris sa il verifice am aflat ca detectivul nostru avea cateva cunostinte prin scena curselor de strada, detectivul nostru fiind si el un fost racer. Am decis sa ma intalnesc cu el si sa vad cam care este motivul care il face sa ma urmareasca asa de mult. Chiar devenise enervant de la un timp.
__________________________________

Am aranjat ca intalnirea sa aiba loc la docuri, intre patru ochi. Chris a vorbit cu cativa baieti sa il ridice pe detectivul nostru de la el de acasa, imediat dupa ce coboara din masina. Numele lui era John Rider. Ciudat nume de familie. Oricum, el nu trebuia sa stie cine l-a adus sau unde. Trebuia sa ma asigur sa nu afle prea multe.
__________________________________
- Cine esti ?
- Numele meu nu conteaza. Ma cunosti deja. Oarecum...
- NoX?
- Probabil. Acum sa pun eu o intrebare. De unde interesul asta pentru mine ? Ce am gresit?
- Esti unul dintre cei mai buni piloti de strada din oras. Te cunoaste toata lumea. Baietii viseaza sa fie ca tine cand vor fi mari, iar politistii te urasc pentru ceea ce faci. Si dintr-odata ai disparut. Cum vine asta. Asa vrei sa zici ca ti se termina cariera ?
- Un accident aparent fatal nu e destul ? Atunci ce e ?
- Crede-ma. Accidentul ala a ridicat foarte multe intrebari in lumile noastre. Ai provocat foarte multa zarva. Acum ca ai “disparut”, echipele mai mici de curse incearca sa iti preia teritoriul. Asta a ridicat foarte multe probleme. Sunt mai multe curse in fiecare noapte decat au fost dintotdeauna.
- Si de ce m-ar interesa pe mine asta ? Nu imi mai pasa de teritorii si chestii din astea. Lasa-i sa se lupte intre ei ca niste caini pe o bucata de carne. Scopul meu e altul.
- Nu pot sa cred ca nu iti pasa. Acum ca mai multe curse au loc, au loc si mai multe accidente. Mai multi raceri sunt raniti sau omorati in masinile lor. Nu numai de accidente, dar si de bande rivale incercand sa preia teritoriul ramas. Unii poate iti sunt prieteni.
- Prietenii mei ii am aproape de mine intotdeauna. De ce crezi ca mi-am format propria echipa de curse ? De alti raceri nu imi pasa. Aproape nici unul nu are onoare. Toti concureaza pentru teritoriu si bani. S-au pierdut de tot.
- Ai zis ca scopul tau ar fi altul. Care este acest “nou” scop al tau?
- De ce te-ar interesa pe tine ?
- Trebuie sa aflu...
- Nu, nu trebuie. Deja stii cam multe. Tin sa te informez ca daca mai afla cineva de lucurile pe care le-am discutat aici, o sa ai probleme mari.
- Stii, am relatii sus-puse. Daca vreau te pot baga la racoare pentru mult timp.
- Crezi ca imi pasa de relatiile tale ? Crezi ca asta te face mai bun ? Relatiile ? NU te ajuta cu nimic in lumea mea. In lumea mea nu exista relatii sus-puse. Doar prieteni pe care poti sa-i pierzi intr-o fractiune de secunda. E o vorba. “Tine-ti prietenii langa tine si dusmanii in oglinda retrovizoare”. Relatiile tale nu au nici o autoriate asupra mea. Asa cum te-am gasit, pot sa te fac si sa dispari. Asa ca lasa-ma cu reltiile tale.
- OK. Sa zicem ca ai avea dreptate. Cum planuiesti sa scapi de investigatii ?
- Asta nu e treaba ta. Stii ce? Se face cam tarziu si e timpul sa te duci la culcare...
- Stai, mai am atatea intrebari...
- Altadata. Baieti, luati-l de-aici.
__________________________________

Aceasta discutie m-a facut sa ma intreb. Disparitia mea chiar a cauzat asa de multe probleme? Nu puteam fi chiar asa de important. Eram un pilot destul de bun, dar erau si mai buni. Ceva trebuia sa fie la mijloc. Prima mea presupunere a fost ca Takeshi avea ceva de-a face cu asta. Era timpul sa incep cautarile. Sigur se lauda cu eiminare mea pe undeva. Pasarea pe limba ei piere....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu