„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Capitolul 1

20 iulie 2009. Am primit noi dovezi in legatura cu cazul accidentului misterios de acum cateva zile. Unul dintre informatorii mei a descoperit o masina care avea aceeasi placuta de inmatriculare ca 350Z’ul distrus in accidentul de acum 3 zile. Masina vazuta de informatorul meu era un Nissan Skyline GT-R din ’99. Aceasta masina semana remarcabil cu o masina care a disparut din scena curselor de strada acuma cativa ani, fiind aparent furata. Am cautat raportul furtului dar se pare ca a disparut acum ceva timp din arhivele departamentului. Informatorul mi-a zis ca a vazut pe cineva care pare a fi soferul masinii. Acesta purta un combinezon de curse, cu doua dungi rosii pe partea stanga, si avea o masca aparent facuta din aluminiu. Oare NoX are cicatrici de dupa accident? Acesta mi-a mai spus ca pilotul misterios vorbea cu cativa baieti, unul dintre ei fiind detinatorul unei masini implicate in numeroase curse ilegale.
__________________________________

Dupa ce am vorbit cu informatorul meu, am plecat inapoi acasa. Pe trotuar, in fata portii am gasit un plic care continea niste poze cu o masina care semana izbitor cu masina disparuta acum cativa ani. Aceste poze au fost facute undeva intr-un garaj, unde am putut observa cateva cutii de piese, livrate de cateva companii de renume. Locatia acestui garaj nu imi meste cunoscuta desi lucrez la descoperirea ei.
__________________________________

Nu am idee daca voi rezolva vreodata acest caz. Ce stiu aproape sigur e ca NoX a supravietuit accidentului, si ca pregateste ceva mare pentru intoarcerea sa inapoi in lumea curselor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu