„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Capitolul 2 – Ultima cursa

Cursele au fost viata mea. De cand ma stiu mi-au placut masinile. Primele cateva curse nu au fost asa de frumoase. Dar cu timpul am invatat o sumedenie de tehnici care sa ma ajute sa ies in frunte. Seara asta nu pare a fi asa speciala cu exceptia faptului ca ma intrec cu cativa dintre cei mai buni piloti din oras. Cica sunt mai buni ca mine. Asta o vom afla.

-Hey, NoX!
-Salut Chris, care mai e treaba?
-Uite am zis sa trec si eu pe-aici sa vad cum te mai descurci. Tot ti-am ramas dator cu o victorie.
-Da, da. O sa ma invingi odata si-odata. Ai vazut cumva cu cine ma intrec?
-Aha. Castigi fara probleme. Totusi o sa ai de lucru cu unul dintre ei. Isi zice Takeshi.
-Takeshi Kato?
-El e. Il cunosti?
-Ooo da. Ne cunoastem de cativa ani. Joaca murdar. Mi-a distrus cateva masini in trecut. Sper ca de data asta sa scap usor. Am lucrat mult la masina asta.
__________________________________

Takeshi Kato era un vechi adversar de-al meu. Chinezoi ca la mama lor, dar cu o multime de bani. Toate masinile lui erau facute intr-un garaj special al tatalui sau. Se zvoneste ca taica-sau era membru Yakuza. Nu cred ca era adevarat dar totusi, toti banii aia trebuiau sa apara de undeva. Si sigur nu erau curati. Takeshi era un adversar pe masura, dar juca murdar. Distrugea masini dupa masini. Politia nu l-a prins niciodata. Nu aveau dovezi. Iar cand descopereau un martor sau ceva de genu' , a doua zi disparea. Cam dubios...
__________________________________

-Frumoasa masina asta noua a ta. 350Z asa-i?
-Intr-adevar. Am bagat 100.000 in ea. Undeva in jur de 500 de cai. Am un cuplu de vreo 600 newton-metri. Ar trebui sa plec de la start binisor.
-Sa speram ca da.
__________________________________

-Gata de cursa baieti?
-Sigur ca da NoX. Gata sa pleci cu autobuzul acasa?
-Nici nu vrei sa stii ce o sa patesti daca imi zgarii Nissan-ul, Takeshi. Ai grija ce faci in cursa.
-Hello, puteti rezolva asta pe pista. Asa ca terminati-o.
-Ok, eu sunt de acord cu asta. Oricum saracu’ de el n-are-o sansa...
__________________________________

Heh, ar fi trebuit sa fie o cursa usoara, nu as fi crezut ca o sa degenereze chiar asa de mult. Inceputul a fost usor. Takeshi si cu saracuta lui RX7 nu avea sanse sa ma ia de la start. Avea mai multi cai ca mine ce-i drept, dar nu avea experienta mea. Pe la jumatatea cursei au aparut problemele. Politia. Se pare ca cineva i-a anuntat de venirea noastra, asa ca a trebuit sa anulam cursa din mers. Dar Takeshi ma voia pe mine. Si nu avea ganduri curate. Greseala mea a fost ca am intrat pe o strada laturalnica. Proasta idee. La iesire era drumul din canion. O multime de curbe. As fi avut nevoie de toata experienta mea de drifter sa pot sa trec cu bine. Experienta pe care nu o aveam. Nu in canioane. Takeshi era as intr-ale drifting-ului, asa ca nu avea probleme. Cea mai mare greseala am facut-o cand l-am lasat sa se apropie. A scos pistolul si a tras in cauciucul dreapta spate. Am pierdut controlul, iar de atunci......................nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu