„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

De ce?

Am inceput cu un titlu cam ciudat asa-i ? Se poate spune si asta. Titlul e cum e dintr-un simplu motiv. O sa clarific cateva chestii. Chestii care poate au fost clarificate dinainte. Sau poate nu. Oricum, o sa incerc sa.....raspund la cateva întrebari care mi s-au pus de-a lungul timpului.

Cand eram mai mic, nu foarte, ca nici acu' nu-s mare (16 FTW), practicam parkour. Nu eram david belle sau ceva de genul, dar imi placea. Multa lume ma tot intreba: " Ce-i cu acest....sport.....cum ii zici tu. Sari garduri ?!? Pentru ce? Cu ce te-ar putea ajuta o chestie ca asta ? " Acest gen de itnrebare, cu destul de multe variatii, il primeam de la multa lume. Pai de ce practicam parkour? Prcaticam parkour deoarece imi placea. Era modul meu de relaxare. Parkour nu implica doar "sarit garduri". Era mult mai mult de-atat. Parkour implica disciplina, trebuia sa...privesti in perspectiva. Nu te gandeai cum treci peste obstacolul asta mai usor. Te gandeai cum treci si peste alea 5 de dupa cat mai usor si fara probleme. Unii poate nu stiu sau nu cred asta, dar practicand parkour, am invatat, oarecum, sa trec peste unele probleme in viata. Usor si eficient. De ce m-am lasat? Din mai multe motive. Unul ar fi ca, personal nu prea gaseam locuri in care sa "exersez". Un al doilea ar fi ca....pur si simplu mi-am pierdut interesul. Mi s-a oferit posibilitatea sa fac ceva ce doream sa fac de foarte mult timp. Si asta ar fi sa fac BMX. Nu bicicleta in sine ci sportul. Unii nu stiu ce fac eu. De obicei lumea trecuta de vreo 30+ ani n-are idee. Desigur exista si exceptii. Oricum, O intrebare asemanatoare mi se tot pune de ceva timp incoace. De ce fac asa ceva. Vreau sa spun ca.... nu vreau sa-mi rup un picior, o mana sau ceva de genul. Dar, il practic pentru ca, e ceva ce voiam sa fac de foarte mult timp. De cand am primit prima bicicleta am incercat sa fac scheme pe ea. Incercat fiind cuvantul cheie. Acum 1 an si ceva, am primit un BMX ca si cadou de ziua mea. Eram in culmea fericirii. Dupa tot acest timp, puteam sa exersez ce-mi placea de cand eram mic. Si nu era sa las aceasta oportunitate sa-mi scape. Hell no. Chestia e ca, imediat ce ajung in parc, nu in skate park, ci in parcul municipal deoarece in sk8 nu prea am ce face. Am facut transferul pe fun-box, multumita lui Teo care mi-a dat cateva sfaturi si care m-a ajutat sa sar si pe kicker (chestia aia mi se parea pur diabolica inainte). Cateva multumiri ii voi da si unui personaj poreclit "Ciocan". Tehnic, cica e skater. Dar asta nu a insemnat ca nu putea sa-mi dea cateva sfaturi pentru fakie asa-i ? Anyways, inapoi la poveste. Cand ajung in parc, si imi pun castile, cu melodia preferata la acel moment, intru in lumea mea personala. Nimeni si nimic nu ma poate deranja. In afara de sticleti da' de ei pot scapa usor. Daca am melodia care trebuie in background, pot reusi schemele mai usor. E mult mai simplu sa incep rotatia pentru pivot pe beat-ul unei melodii nu prea ritmate. Odata ce pricep cum trebuie facut, il rezolv in vreo 5 zile. Plus sau minus vreo zi-doua.

Cam asta am avut de spus azi. Sa speram ca am clarificat cateva chestii. Daca nu. Pai atunci va trebui sa va intrebati tot timpul care e ideea pana la urma :P.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu