„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Nu mai e mult...

Odata demult......nu
Undeva intr-un orasel micut.......nu, nu merge
Peste plaiuri si munti si........shit :|
...
Whatever. Sal'tare.......asa da.

4 Septembrie. Al dracului de rapida o fost si vacanta asta. Shit. Chiar e dusa faza asta. Si mai si incepe scoala pe 14. Asa, taiati-ne din vacanta ca noua nu ne pasa. Hell, suntem generatia de teflon ce dracu'. Anyways, unde voiam sa ajung cu astea. A aratat pe la TV and shit ca cica trebuia sa se mareasca vacanta cu 10 zile/2 sapt in termenii nostrii. Concediu fortat parca. A fost un mare bullshit. Serios, a fost. Ca n-au mai facut nimic. Tot pe 14 incepem. Dar faza e ca alea 2 sapt tot trebuie scoase de undeva. De unde? Pai din anul scolar. Cica se pun la vacanta de iarna sau de pasti. Cine stie......

Anyways, back to some real shit. Am facut si io 16 anu' asta (anu' trecut nu eram destul de-nalt). La fel au facut-o si cativa prieteni/prietene. As dori sa urez la multi ani in special lu' Chazzy/Faith./Creata (desi nu mai e creata, dar mi-am amintit de porecla asta). A facut si ea 16. E si asta o chestie. 16 ani. Cam la fel ca la 15 numa ca ai o lumanare-n plus pe tort. Nu e "Sweet Sixteen" or that shit. E 16 la romani. anu' II de liceu :|. Big deal. Nu s-au schimbat multe in jurul meu in ultimul timp. S-au schimbat destule dar de obicei lucruri micute care nu au avut un impact prea mare. Shit, mi-am batut recordul la suprafata julita cel mai mult pe corp. Una bucata pata neagra (da, s-a innegrit. Julitura destul de adanca. Am pierdut ceva scoarta in pamantul ala). Dar nimic de care sa ma ingrijorez prea tare. Trec peste. Nu e mare lucru. Nu va faceti griji.....NoX nu se lasa asa usor. Revenind la subiectul vacantei am realizat o chestie azi. Destul de multe persoane se plictisesc in vacanta. Eu nu, am avut 2 roti sub mine si o doaga lipsa dar unii/unele chiar se plictiseau in ultimul timp. Love is in the air and that shit. Pe mine sincer cand m-o lovi vreu' sa ma izgheasca cu-n par. Ca sa stiu ca am facut contact. N-o dau in sentimentalisme si chestii d-astea ca n-aveti voi treaba. Fuck off a'ight?

Revenind la un subiect anterior....

Vacanta asta a parut destul de plictisitoare pentru unii. Pardon, a "Fost". Nu pot sa cred ca nu se putea gasi nimic de facut. Damn, ma trezeam la 10 FTW. si dupa gaseam ceva de facut fara probleme. Dar cred ca nebuneala mea isi spunea cuvantul in "gradul de eficienta al scanner-ului activ de chestii ne-plictisitoare, amuzante si......inca ceva" (pare a denumire de produs de la teleshopping). Ar fi fost si aceea o posibilitate. Unele persoane au avut noroc si au frecat menta prin Italia si alte tari straine. Printre care Italia si....Italia. Cautata locatie de vacanta nu asa. Ba chiar am avut si lista de carti. BullShit ca n-am citit mare lucru. A fost vacanta zau asa, daca si in vcanta mai fac lectii apai ma calugaresc si gata, problema rezolvata. Da-mi iau si BMX'u, il sfintesc si imi fac rampe in manastire. Zau asa....

Pai ar trebui sa incheiesc acest subiect. Ca l-am inceput la 10 juma' si e 11 acuma. si m-e somn.......

Daca v-am plictisit.........FuckOff....

P.S.: Toate greselile gramaticale din aceasta postare sunt pur intentionate sau au ca scop amuzarea cititorului......sau ceva de genu'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu