„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Retrospectiva vacantei din 2009.

Bun. De data asta stiu sa incep aceasta, chestie, ca nici nu stiu cum s-o numesc. Retrospectiva, na.

Deci. N-o fac asa de lunga (celebrele ultime cuvinte :))). O sa incep prin a mentiona ca in ultima zi de vacanta, adica azi, mi-a iesit un trick pe BMX pe care il incercam de juma de vacanta. Care erau sansele. Si eu care nu voiam sa ies azi. Zau asa. Oricum, sa revenim.

Inceputul vacantei a fost destul de plictisitor. Toata lumea se cara din tara, io ramaneam in Romanica. Asa ca, am zis, hai sa incep sa fac ceva sa imi ocup timpu'. Asa ca, am inceput sa invat mai multe trick-uri pe BMX. Oricum, pana acum o luna cam asa, mai mult am invatat si am consolidat ce stiam mai demult.

Mi-am dat seama ulterior ca vacanta incepe sa se termine si ca eu nu citisem nimic pentru Romana. NO offense, profa e super de treaba, numa ca in vacanta n-ar trebui sa citim, dar asta e vina sistemului. Intorcandu-ne la chestia de mai inainte, tin sa precizez ca nu citisem mare lucru. Prea ma plictiseam si BMX'ul parca ma implora sa merg pe el. Intre timp l-am cam stricat, dar am rezolvat problemele in vre-o 2-3 zile.

Venea si ziua mea. Parintii erau curiosi tare. Ce sa-mi ia ca si cadou. Raspunsul. Camera video. Ca sa o folosesc eu (in principal, ca deh e a mea) dar sa si mai prindem momente importante in viata, ca de genul, prima cazatura urata rau, sau ce mai tare excursie cu cortul. Stiti voi, chestii de-alea faine care merita tinute minte. Prin acest mod vreau sa le multumesc celor care si-au amintit de ziua mea. Nu multi. Dar destui. Cei care n-au facut-o, nu va condamn. Shit happens ya' know. Oricum, back to some serious shit.

Incepe sa se termine. Ce am arezolvat cat mai aveam timp?. Nu prea multe, cateva trick-uri pe bike, mai multe rani, de mai multe feluri, si cam atat. Not much though. Anyways, cam asta e povestea pentru moment. Ma duc sa ma uit la un film.

Mersi ca ati citit......

Daca v-am plictisit.....umm....dunno.......FUCK OFF!!!11!!!1!1!!111!!!!1!!!oneoneoneeleven!!!1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu