„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Viata si felul cum trec unii prin ea.

Ia sa vedem. Aruncam un ochi pe blogul lu' Chazzy (RSS Feed FTW), si ma mai uitam prin niste posturi mai vechi. Am dat peste unul numit "Copil? Nu vei fi pe veci".  Dupa ce l-am citit pe tot, am stat si m-am gandit. She's right. Adica, cand eram copii nu prea ne pasa de restul lumii, de ce se intampla in jurul nostru, de faptul ca nu cunosteai pe nimeni. Nu. Cand erai la gradinita si vedeai pe cineva cu jucarii, veneai si tu cu ale tale si va jucati impreuna. Nu va cunosteati si totusi. Anyways, asta m-am pus pe ganduri. Unii trec prin viata ca prin lanul de fasole (Da, stiu ca e o expresie cam ciudata). Nu le pasa de nieni si nimic. Poate ca si traiesc de pe-o zi pe alta. Nu asa ar trebui sa mearga lucrurile. Vorbeam astazi cu colegii despre tocilari in general. Ce se va intampla cu acestia dupa facultate? Sau, vor termina vreodata facultatea? Se vor opri vreodata din invatat? Nu ca ii condamn. Bravo lor. Ii admir pentru asta, deoarece eu sincer n-as putea sa invat atat, si in asa fel. Acum, sunt la liceu, si ma gandesc ca, timpul trece cu o viteza greu de inteles. Parca mai ieri eram un boboc, nu stiam mai pe nimeni intr-un liceu oarecum maricel. Au trecut atatea luni cu o viteza ametitoare. Acum, se pare ca ne-am facut cate o parere unii despre altii, si , chiar daca juma de clasa o sa ma contrazica, ne-am cam despartit pe "bisericute" cum s-ar zice. Nu ca nu am fi uniti. Suntem, in majoritatea timpului. Dar, nu tot timpul, unul din evenimentele de astazi putand sa aprobe asta. N-o sa-l povestesc ca......n-am chef.

Incheind paranteza, ma intorc la subiectul principal. Ce-o sa facem dupa ce terminam liceul. Ne ducem la facultate, unii. OK, si dupa ? Asta e punctul de rascruce in viata oricui. Terminarea facultatii. Oricum sunt sanse ca oriunde te-ai angaja sa nu faci ce ai invatat la facultate. Acum sincer, cam merg cum ma duce valul.
Si ca sa inchei ce am inceput, va zic ce ar zice si majoritatea celor ce au trecut prin liceu.

Distrati-va. Ca doar odata faci liceul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu