„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Ca la noi la nime'

Sau

"Guvernu' cade si noi pierdem primu' meci de campionat pe liceu'"

Deci, azi am avut cea mai faina zi de pana acu'. Deci a plouat cu galetusa dimineata si acu' ploua de rupe. Io cum mai merg la scoala maine dimineata. E da poate nu mai merg si gata. Oricum am vazut la TV azi cand am ajuns acasa de la liceu ca "Guvernu' BOC 2.0 a cazut" and shit like that. Politica nu ma pasioneaza deci dau ceasu' cu o ora juma inapoi, si ajungem la meciu' de fotbal dintre 10B si 10D. Pentru prima jumatate de meci castigam. Si ploua. Adica, nu ploaie d-aia, usurica. Ploaie oameni buni. D-aia de-ti ajunge apa si la *ahem* piele. Saracii portari, vai mama lor. De jucatori nu mai zic. Am stors din tricou' la unu din ei cam un litru juma de apa, si alte lichide corporale. Oricum, cum ziceam, pentru prima juma' de meci castigam. Da' am pierdut in a doua jumatate. Cum Dumnezeu sa primim 3 goluri in ultimele 4 minute de joc? Cred ca era de la ploaie. Faceau saracii baieti drfting pe teren de n-aveau aer. Si aveam si jucatori de umplutura. Da, astea-s motivele.

Scoruri Finale:

10B: 3-5 :10D
Ploaia: 1-0 :Jucatorii si cu mine (tineam scoru' si aveam rol de....arbitru)

Acuma' nu stiu ce facem la meciu' urmator dar trebuie sa castigam. Totusi, tre' sa iesim cu fruntea sus din toata faza asta.

Acuma' mai dam ceasul cu vreo cateva ore inapoi si ajungem la ora de TIC. Sau informatica. Sau.....nici eu nu stiu. Ceva cu un profesor. Cica eu impreuna cu inca 4 colegi suntem membrii unei "echipe" care trebuie sa faca un proiect despre "Nanotehnologie". E pentru un concurs. Doar ca, exista o "mica" problema. N-avem nici cea mai vaga idee, cum sa facem. Adica, noi am sti, da' nu avem detalii despre concurs. Am trimis mail-uri la organizatori. No feedback. Regulamentu' zice ceva, site-ul zice altceva iar noi, noi stam si ne miram. Sau mai bine, ne intrebam ce trebuie sa facem. Nimeni nu da nici un detaliu'. Ce mai, ca la noi la nimeni. Oricum, Cine stie ce va fi maine. Poate primi vreo informatie. Poate uita de noi. Poate termin si eu de scris.....

Da, cam asta ar fi tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu