„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Another day, some more stuff

 Deci, azi am zis să scriu puţintel mai mult. Încep cu o chestie făină de tot. Am apărut şi eu la emisiunea lu' Neamtu' azi. Deci, evoluez fraţilor.  Anyways. Continuăm.
 
 
 Acu' câteva zile, mai exact în weekend, câţiva bloggeri de prin bacău au fost invitaţi de cei de la Crazy Paintball Arena din Bacău la o tură de lupte. Cunosc numa doi dintre ei, pe Eve, respectiv pe Mihai Enasel. Pe Mihai nu l-am văzut niciodată face2face da' pe Eve o ştiu, clar :D. Anyways, băieţii se pare că s-au distrat foarte bine. Deci, e clară treabă, mi-a venit chefu' de Paintball. Ar fi fain să se adune mai mult bloggeri de prin Roman să se lupte pe haine curate şi pătate, pentru supremaţie. Zău aşa, tre' să vă apăraţi teritoriile, sau ceva de genu.
 
 
 Next, îmi fac oleacă de reclamă la chestiuţa aia cu povestea unui racer cu ajutorul revistei liceului meu. Asta dacă e acceptată. Dacă nu, găsesc eu ceva să scriu şi-acolo. Cică aveam şi un site, care el arată bine, da la bucata de design, n-a ieşit el cine ştie ce. Pun şi un link, aşa că şi reclamă. Vasile Sav.ro . Ţin să amintesc că nu este indexat pe google din câte am obsevat acu' ceva timp deci nu cred că o să îl găsiţi altfel decât de pe blogul meu sau prin link-uri directe.
 
 
 Ca şi alt subiect de discuţie, se pare că o să avem un weekend prelungit, mai exact dublat, deoarece 1 decembrie cade marţi şi luni nu mai mergem la şcoală că, aşa e legea cică. Numa' bine încep să-nvat pentru câteva teze, prima fiind la Română (deşi doamna profesoară ne-a zis să nu tocim că nu prea avem de ce [nu că aveam de gând])
 
 
 Anyways, încă încerc să mă hotărăsc la un design bun pentru un avion cu care să mă laud celor de la haipa.
 
 
 Că ultim cuvânt ţin să mulţumesc lu' Neamtu' pentru feature-ul din emisiune, şi să mă laud oleacă cu noua mea poziţie în ZeList. Se pare că cresc destul de frumos.

Un comentariu:

  1. lass ca nu ejti singuru care tia dat articolu la tv si eu am fost :)))....si ms ca ai postat situ liceului...de cand il cautam :X

    RăspundețiȘtergere