„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Cică e ziua adevărului

Am primit şi eu un mass azi pe Y!M referitor cică la ziua adevărului. Cică azi e ziua în care îmi puteţi pune o întrebare şi numai una singură la care voi fi nevoit să răspund sincer. Acu' ia să vă văd cam ce întrebări îmi puneţi. Lăsaţi un comentariu la post sau întrebaţi prin Yahoo!. Same shit. Iar eu o să răspund sincer. Profitaţi de situaţie...

4 comentarii:

  1. Pana la ce varsta ai facut in pat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma nu stiu sigur. Undeva in jur de 6. Stiu ca ma uitam la filme destul de urate la ore destul de urate cateodata, si asta nu facea bine...

    RăspundețiȘtergere
  3. De cate ori ai cazut cu BMX-ul, incat sa zici :"Frate, gata nu-mi mai trebuie, bag p**a-n el!!"

    ??? ??? ??? ???

    RăspundețiȘtergere
  4. Pana acum se pare ca nu am cazut destul de mult. Ca nu m-i s-a intamplat niciodata sa renunt asa de usor. De obicei, dupa ce cadeam il injuram oleaca, dupa iar incercam, si mai tare, numa din nervi.

    RăspundețiȘtergere