„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Dumele din fizică

Sau ceva de genu'. Anyways, Ar fi cazul să încep. Io mi-s la liceu. Majoritatea ştiţi deja asta. Chestia e că, printre unele obiecte, mai am şi fizica. Obiectu' ăsta, părerea mea, e mai important decât matematica. Adică nu te duci la magazinu' din colţ şi ceri vr-o 1*radical 3 kg de cârnaţi olteneşti, şi tipa de la tejghea îţi zice că n-are să-ţi dea rest 3+6i lei (A se considera 3+6i drept număr complex, nu ecuaţie cu o necunoscută). La fizică măcar înveţi ce se întâmplă când dai cu capu' de un perete, sau când bagi degetele în priză şi te pişcă "piticii" ăia din perete. Am I right? Yes I am. Anyways, mie îmi place oarecum fizica, da' nu cu profu' curent. Pe lângă faptu' că facem DOAR teorie (deşi nu-i chiar vina lui. Aşa-i în românia.) si dă teste din juma' de caiet normal (nu studenţesc), se mai ia şi de noi când greşim ceva. Bun, parcă el n-ar greşi. Mai stă şi el la câte o problemă 45 de minute şi îşi dă seama că a greşit la început că a scris 3 în loc de 2 sau mai ştiu eu ce valori a încurcat/greşit/whatever, pentru ca peste câteva săptămâni bune să ne-o dea la un test pe lângă alte 6 exerciţii de teorie PURĂ. Adică, pură ca la mama ei. Scris absolut tot din caiet. Poate ai noroc şi dă o lecţie mai scurtă. Dacă nu, strângi din dinţi şi speri să se uite-n altă parte să apuci să copii şi tu ceva din caiet. Oricum, am început împreună cu un coleg de-al meu la fel de revoltat de această oră (ca aproape toată clasa de altfel) un micuţ proiect, prin care o să notăm toate greşelile lui gramaticale şi unele din dumele scoase de el. Doar greşelile gramaticale deoarece restu' ar fi prea lungi. Deci, o să public aici cele "câteva" greşeli strânse în ultimele 5-6 săptămâni. Plus sau minus 2-3, depinde de persoană.
 
 
 *Apare picături de apă...
 
 *izotopulu
 
 (acilea nu ştiu exact care mai era contextul.)
 
 *Printre cele mai valoroase struguri.
 
 *X e ceva care e da' care nu e.
 
 (a se considera X drept o mărime/stare. Am un lipsus la momentul ăsta.)
 
 *Locul de sudură sunt ţinute la temperaturi diferite.
 
 *Execută (o acţiune de orice fel) asupra pereţii vasului.
 
 *Asta te f...*...reaca grija?
 
 (Unde * a fost o mică pauză în care a decis să nu spună f*** grija. Cenzurat din motive tehnice, juridice, politice şi de natură ecologico-orientală)
 
 *Băi cetăţene!!!
 
 (a rămas cu sechele de pe vremea comunismului, dat fiind faptul că, totuşi, foloseşte această expresie de foarte multe ori)
 
 *Şi celelalte legi se poate stabili.
 
 
 Cam asta ar fi tot. N-am nimic cu profesorii, îşi fac treaba cum pot ei mai bine, dar ar fi super dacă unii nu ne-ar pune pe noi să facem ceva ce uneori, nici ei nu pot rezolva.
 
 
 P.S.: Astăzi la ora de fizică am învăţat cum se instalează un neon, cum nu merge instalarea unui neon, cum neoanele nu merg, şi cum totul era din vina neonului. Nu râdeţi, e adevarat.
 P.S2: Oi mai avea şi eu greşeli p-aci', da' n-are nimic. Se-ntampla şi la case mai mici.

5 comentarii:

  1. Noxule chiar un caiet de teorie ! Peace !

    RăspundețiȘtergere
  2. De asta era neonu ăla pe catedră ieri? anyway, poate te ajut şi eu la completarea listei, având în vedere că îl am pe respectivu profesor ca diriginte =)) Ai auzit, cetăţene? =))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda, o sa mai fac si o "partea a doua" cand oi mai avea timp :D

    RăspundețiȘtergere