„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Inca un blogger printre noi.

 Deci, citeam şi eu pe blogosferă azi şi dau peste articolul ăsta de la Criss. A mai apărut un blogger printre romaşcani. Adică, nu e chiar din Roman, da' n-are nimic, îl includem şi pe el. Îşi zice Leontyn. Băiatu' e la început. O să mă ţin puţin de el, să am grijă că începe cu dreptul. În afară de asta mare lucru n-am făcut azi. 4 Day weekend comin'.

5 comentarii:

  1. Ne-am mai marit bloggeri romascani odata cu venirea lui speram sa se tina de treaba

    RăspundețiȘtergere
  2. E un consatean de-al meu ;)). Ii urez multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
  3. L-ai descoperit tarziu..se pare ca e din octombrie pe aici ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu sunt din octombrie, da..dar nu despre mine e vorba, ci despre Leontyn. La mine a gasit articolul unde zic despre el :)

    RăspundețiȘtergere
  5. nai vazut tu bn bogdane :)) Leontyn sia facut blogu abia alaltaieri

    RăspundețiȘtergere