„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Lockerz/Layoutz/New sh...tuff

He he, m-am innoit oleacă. Încep prin a zice la mulţi ani tuturor celor cu numele de Andrei sau Andreea sau orice alt derivat de la aiestea două aci' de faţă. Termin aici că nu mă pricep la urări.
 
 
 Continuăm. Cum am zis, m-am inoit puţin, în mare această schimbare fiind legată de layout-ul pe care îl am acum. E făcut aproape în întregime de subsemnatul. Presimt că design-ul acesta va rămâne pentru ceva mai mult timp. Odată cu design-ul nou am şi un banner/buton nou, pentru publicitate, şi o pagină de contact. Pregătesc şi un header pentru sărbători care va intra în vigoare după 6 decembrie, so stay tuned.
 
 
 Pe o altă notă, Unii probabil că aţi auzit de un site micuţ numit Lockerz. E destul de interesant. Îţi faci cont (doar pe bază de invitaţii), prinzi câteva pătrăţele într-un joc de început (pătrăţele care reprezintă nişte puncte sau PTZ) şi după te loghezi în fiecare zi şi răspunzi la o întrebare zilnică pentru a acumula punctişoare d-astea. Cu ele poţi să-ţi cumperi (cică) de toate (orice au ei în zona lor "magazin" oricum) de la Scutere (un piaggio de 7500 de puncte) până la căşti DJ-style and so on. Totu' depinde de câte puncte ai. Acu' e în vogă ori să-ţi faci conturi multiple de pe care să aduni puncte, ori să foloseşti aşa-zisele " Lockerz Hacks " . Astea variază de la conturi crack-uite la modificări făcute în setările browser-ului (chestie destul de grea oarecum). Încă n-am încercat de-astea, şi nici nu pot să vă spun dacă ce cumpăraţi chiar ajunge la voi. Cică o să se deschidă "market-urile" prin decembrie deci stau cu pumnii strânşi să strâng puncte pentru un shuffle. Dacă nu, mai aştept. 

 Anyways, înapoi la chestii de viaţa de zi cu zi. Cică ăsta e weekend de 4 zile. 3 au trecut, mai avem mâine, 1 decembrie. Voi ce faceţi de 1 decembrie ? Vă uitaţi la parada de la TV, ieşiţi în oraş, faceţi mentosane la scară industrială ? Ia ziceţi printr-un comment mai jos. 

5 comentarii:

  1. stam acasa ne uitam la TV si mancam floricele =))

    RăspundețiȘtergere
  2. frate, de-as avea la fel de mult timp liber ca si tine, mi-as fi schimbat si eu layout-ul...dar pentru eu nici in astea trei zile n-am avut vacanta, si nici maine nu voi avea..poate abea de Craciun daca gasesc ceva timp liber..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. pai m-as duce la Alba Iulia ..dar daca au zic ca nu mai aduc armata sa faca pe acolo parada ,nu mai are rost :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo Nox, imi place ca te dedici asa mult blog-ului. Dupa cum vezi eu am lasat-o mai moale cu blogul, timpul nefiind de partea mea.

    RăspundețiȘtergere
  5. N-are nimic Chazzy. Mai ai tu timp sa te ocupi de el. Vin sarbatorile :D

    RăspundețiȘtergere