„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Parc-aveti doi ani !!!

Frumos titlu right ? Deci, sa-ncepem cu inceputul. Iarna da semne ca vine. A nins foarte frumos ieri seara, pana pe la amiaza. Si cum nam mai avut zapada de cateva luni, e clar ca au inceput bataile cu zapada. Asta a fost doar un fel de preludiu pentru ce se va intampla din decembrie incolo :D.

Dar sa revenim la titlu. Iarna, baietii sunt in culmea fericirii, iar fetele cauta baieti de care sa se lipeasca, poate poate nu iau vre-un bulgare din spate. Titlu' e o mica expresie pe care o colega de-a mea a zis-o cand veneam de la liceu (in timp ce era intr-un fel prinsa intre schimbul de focuri dintre 2 bande rivale) . Deci, pana la urma care-i treaba cu asta? OK. E un fapt cunoscut ca fetele, tehnic, se maturizeaza mai repede ca baietii. Avantaj, ele. Dar, e chiar un avantaj ? Bun, te maturizezi, dar totusi trebuie sa pastrezi acel suflet de copil in tine. Sa stii sa te distrezi, sa vezi frumosu in orice situatie. Eu sincer de-abia asteptam iarna. Zapada, oameni din zapada, sarbatori, si tot ce se afla intre. Fetele pe de alta parte (Exista si exceptii, dar...) cam urasc iarna. OK, e posibil sa-si ia cate un mozol, doua (in cazuri exceptionale 3, dar in cazurile astea victima a suparat pe cineva mai mult ca sigur) dar daca stam si ne gandim, asa e iarna. Ai primit unul, ai scapat. Trebuie sa recunosc ca mi-am primit si eu ratia de mozoale in timpul scolii, si n-a fost asa de rau (cu exceptia faptului ca mi-au inghetat dintii la momentu respectiv).

Dar sa revenim la subiect. Bun, v-ati maturizat, bravo voua. Dar asta nu inseamna ca si noi trebuie s-o facem. E aleg sa raman cu 55% suflet de copil. Gandesc mai limpede, ma distrez mai bine, si vad frumosul din situatii aproape intotdeauna. Deci pana la urma, avantajul e la mine. Sau noi, ca n-oi fi eu singurul.

4 comentarii:

  1. Bravo...bine zis...as fi vrut sa vad cum ti-ai luat-o si tu totusi =))

    RăspundețiȘtergere
  2. ma simt mandra...k ti-am dat un subict pt blog :))....oricum am zis in gluma :P

    RăspundețiȘtergere
  3. De unde graba asta cu maturizarea?:\ Peste ceva ani ai sa-ti doresti sa fii iar copil xD .

    RăspundețiȘtergere