„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Twitter

Deci. Am tot văzut pe net tot felul de persoane vorbind doar despre un singur subiect în general. Acest subiect fiind " Twitter ". Fiind curios (şi nu, nu-s mâţă deci nu mor încă) am decis să-mi fac şi eu un cont. Mai exact care-i treaba cu site-u' ăsta? Păi e un fel de micro-blog. Tu urmăreşti nişte oameni, ei te urmăresc pe tine. Ăştia care te urmăresc pot vedea mesaje (limitate pe la 140 de caractere) pe care tu le scrii. Ai aflat ceva interesant, scrii pe twitter. Cei care te urmăresc văd ce ai scris şi dacă le place îi dau un re-tweet celor din lista lor de urmăritori and so on. Aşa poţi să scrii o ştire interesantă şi în decursul a câteva minute să ajungă la milioane de oameni (sau cel puţin aşa cred. Nu ştiu total cum funcţionează chestia asta da' promit că mă documentez).

Anyways dacă aveţi cont de twitter şi aveţi chef să mă urmăriţi, daţi-mi un follow acilea :
 
 http://twitter.com/NoXciousKiD

Şi, aşa ca o notă amuzantă, am mai găsit şi un video drăguţ despre Twitter.


4 comentarii:

  1. Ma urmaresc 221 de persoane, printre care si boti de reclama. Toti vor primi in acelasi timp, mesajele mele. Eu urmaresc 124 de persoane, pe care le-am selectionat, atent, in functie de ce scriu. Nu am de gand sa urmaresc persoane care fac doar reclama sa care debiteaza numai tampenii. De aia exista functia de unfollow :) No, spor la twitterit si vezi ca da dependenta, cica :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca da dependenta vine vacanta deci am timp sa ma ocup si de el si de blog si de tot.

    P.S.: Ti-am dat si eu un follow pe-acolo. Sa raman la curent :D

    RăspundețiȘtergere
  3. la mn tot apar de aia de prin america la folowing :| si eu nici macar nu leam dat folow ce dreak sa fac ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu cred ca pe mine tre sa ma intrebi, io-s mai nou ca tine la astea :))

    RăspundețiȘtergere