„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Cum iti dai seama ca vine vreme rea?

Ei cum. Dacă ai norocul să fii abonat clicknet clickshit, e uşor să-ţi dai seama când vine vre-o furtună sau în general vreme mai urâtă. Cade netu'. ŞI când cade netu' la ăştia, apoi nu se-ncurcă. Cade şi căzut rămâne. Ba şi face mişto de mine şi mai vine câte un minut două, după iar cade. Şi dacă suni la deranjamente ori e telefonu scos din furcă ori dacă ai noroc şi ajungi la un operator, îţi spun că nu e nici o problemă cu reţeaua. Ei zău aşa.
 
Cam asta e povestea zilei mele de azi în care a nins şi la Roman, şi am rămas fără net aproape toată ziua.
 
P.S.: De-abia aştept vremurile cu RDS.

7 comentarii:

  1. Hahaha :)) Pateam si eu asa cand eram conectat la "speednet" =))

    RăspundețiȘtergere
  2. bagate la upc ca doara aveti UPC in Roman

    RăspundețiȘtergere
  3. UPC ca upc da ma bag pe RDS prin Ianuarie/Februarie anu viitor. Atunci viteza FTW. Creste ratia pe filelist prin tavan :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am click-net nu pica netu deloc cand e furtuna sau ceva de genul dar in schimb e foarte slaba viteza de dwlw-upld. Si eu vreau sa am schimb!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mda, da' clicknet ii mai zice si Clickmelc, pe langa Clickshit. Poti sa te astepti la orice de la astia. Oricum, cand vine RDS-u primu lucru care-l fac e sa. Ei oi vedea eu ce fac :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ciudat, pentru ca tot click-niet am si eu da' inca n-a picat niciodata. Adica, la inceput, imi pica atunci cand se vorbea la telefon, dar am intrebat care e problema, am rezolvat si de atunci n-am mai avut belele cu el...

    RăspundețiȘtergere