„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Condoleante

Am zis să îmi continui lectura de unde am lăsat-o acum câteva zile şi ajungând peste "Instigare la cultură" am observat un articol foarte neplăcut. Se pare că mama lui Eve a murit. Mă duc în camera să o anunţ pe mama, ea mi-o ia înainte cu vestea. Da, o cunoşteam pe Eve. Mama mea a fost şi în aceeaşi clasă cu mama ei. Împărţim o legătură de rudenie oarecum mai complicată, eu şi Eve. Suntem veri mai pe scurt. Dar nu asta contează. Ce contează este că cineva a murit cu puţin înainte de sărbătorile cele mari. Când toată lumea ar trebui să fie fericită, cineva nu va putea fi. Şi cel care a a accidentat-o pe trecerea de pietoni primeşte doar doi ani pentru omor din culpă. Cu suspendare. Viaţa poate fi nedreaptă în cele mai proaste momente. Dar, cum spun eu de obicei, viaţa merge înainte.

Sincerele mele regrete.

2 comentarii: