„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

The day and the post

Aşa. Şi deci am zis să mai fac încă un post, că n-am mai scris de ceva timp. Oricum, încep să pregătesc Retrospectiva anului 2009 că trebuie şi aia făcută odată şi-odată. Şi cu ce subiect mai bun să încep decât faptul că mi-a venit astăzi MP3 playerul comandat acu vre-o câteva zile. E o copie aproape fidelă după a doua generaţie ipod Shuffle (Şi ce dacă nu-i original. Cântă, aşa-i?), da' nu ştiu exact cine a copiat-o. Oricum, merge super, se încarcă prin USB şi nu vă încarc cu prea multe detalii că n-am chef de tehnică în seara asta.
 
 
 Ca un alt subiect am şi eu un anunţ de făcut. Un coleg d-al meu, pasionat înrăit de motociclete a reuşit (până la urmă) să obţină şi el permisu' de categorie A1. Deci treaba e clară. Dacă vrea să-i reziste, tre să-l ude neapărat. Că de nu, găsesc io o creangă de fier-forjat să i-o bag printre spiţe la motor :D. Auzişi Codrine?
 
 
 Mă cam lasă baltă inspiraţia deci nu cred că anu ăsta mai pun vre-un capitol la povestea aia începută acu ceva (mai mult) timp. Poate poate mai scot un capitol până de Crăciun că după, nu mai cred că mai am chef de poveşti.
 
 
 Şi aşa ca notă de final, azi am prezentat un proiect foarte frumos la romană, mi-am virusat sticku' reformulez, mi-a fost virusat sticku', mâine am de dat o teză la mate, obiect la care sunt paralel pe toate intervalele posibile (heh, şi îs la mate-info), şi de făcut prezenţa la un micuţ proiect făcut cu nişte puşti de la şcoala 5. După asta, mai avem un proiect în desfăşurare, despre care voi da mai mute detalii mâine, după teză.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu