„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Sandilăi, sandilăi...

Ei şi am aflat şi eu puţintel mai înainte (vorba vine) de un concurs organizat de Sandilai.ro. Premiul. Păi e două. Un Nikon D40 şi vre-o 200 de lei. Nici unul dintre ele nu strică nimănui deci am zis să mă bag şi eu. Poate poate am o şansă.
 
Ideea e să fac un post după una din cele 3 teme prezentate pe pagină de concurs.
 
La ce mă gândesc când aud cuvântul sandilău? Păi la cineva puţintel mai sărit de pe axa normalelor. Dar totuşi, nu nebun. Cineva care iese cam prea mult din tipare, dar care nu se omoară când face asta. Cam ciudată enumerare de termeni, dar eu la asta mă gândesc când aud "sandilau". Dacă stau şi mă gândesc mai mult, şi eu sunt aşa câteodată. Deh, nu putem toţi să fim normali, aşa-i? Apăi nu-i aşa??
 
P.S.: Sursa mea e Neamtu' 
P.S.2: Nu vă chinuiţi să căutaţi în dicţionare că nu cred că găsiţi cuvantu'.

Un comentariu:

  1. Buna,

    Pentru a valida inscrierea in concurs trebuie sa existe un link catre pagina principala a site-ului ( sandilai.ro ) nu catre pagina concursului ( sandilai.ro/blog/concurs )

    Multumesc pentru intelegere si iti urez multa bafta

    RăspundețiȘtergere