„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Update-uri

Salutare dragelor şi dragilor, mult iubiţilor şi stimatilor. Deci, cum am zis acu' câteva zile, o să fac câteva schimbări în design-ul blogului, aşa ca de sărbători. Toată lumea şi-a pus ba beculeţe, ba cadouri împachetate frumos, ba mai ştiu eu ce pe blog. Eu am zis să iau o abordare mai simplă (vorba vine). Am încercat şi eu tehnica cu beculeţe, şi oameni de zăpada, da' nu ieşea. Aşa că am pus pe blog ceea ce n-am văzut iarna asta şi anume. Zăpadă. Dealuri înzăpezite şi copaci îmbrăcaţi într-o haină demnă de anotimpul rece. Dar se pare că anotimpul rece ne lasă baltă până acuma. Ok, a nins puţin prin Noiembrie dar nu se pune. Oricum, sper să ningă măcar de crăciun.
 
 
 Pe o altă notă, revenim la schimbări. N-am schimbat foarte multe. Am pus un nou header care a ieşit destul de bine, am schimbat butonul de "RSS feed" din dreapta cu unul mai mic şi deci mai simplu şi am adăugat şi un buton pentru twitter, că de , m-am dat şi eu în rând cu lumea.
 
 
 Cât despre pregătirile de sărbători, pot să spun că în oraş tot sistemul de instalaţii arată destul de bine mai ales pe secţiunea Cazino - Piaţa Roman Muşat - Complex Favorit. E foarte bine că s-au ocupat de asta. ŞI dacă tot vorbim şi de lumini, am observat şi acele "turnuri" despre care povestea Neamtu' mai demult. Cică a dat cu capu de ele acu' ceva timp. Prima oara când le-am văzut nu le-am înţeles rostul. Totuşi, cum s-a lăsat seara, toate turnuleţele alea s-au "aprins" . Nu , n-au luat foc ci s-au aprins nişte becuri la baza lor care le dădeau un aer foarte "futurist" (doar nu era să spun viitoresc).
 
 
 Oricum, de-acu' vin sărbătorile, vine şi Mosu' (chestiune oarecum variabilă) şi mai vin şi două teze mari şi late pentru mine. Matematică şi Informatică. Matematica fix ultima. Chestiile "bune" întotdeauna rămân la sfârşit. Până atunci mai am de pregătit un proiect pentru Limba Romană despre sărbători. Va fi în formă video deci O să fie postat şi pe Youtube, şi pe-aci.
 
 
 P.S.: Neamţule, ţi-am furat puţintel prima propoziţie. Sper că nu te superi. :D
 
 P.S.2.: M-aş apuca de făcut un alt filmuleţ cu drift-uri. Da' mă mai gândesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu