„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Alegeri pentru consiliul tinerilor ? - I

 Acu' două zile am aflat şi eu de o chestie destul de ciudată. Cică s-ar face nişte alegeri pentru nu ştiu ce consiliu al tinerilor prin Roman sau ceva de genul. Eram la ora de chimie când am aflat mai pe lung cam care ar fi treaba. Cică există nişte candidaţi de la diferite licee care speră să ducă nişte proiecte spre aprobare şi că pot fi sponsorizaţi de primărie. Ideea e că trebuie să aibă susţinători. De aici, se fac alegeri. Ce mi-a trecut mie prin minte a fost asta :
 
 Suntem în România. Da ?! Bun. Suntem într-un oraş mic, din România, care după părerea mea nu e aşa de corupt. Ok, corupţie e oriunde pe toate nivelele posibile. Nu asta e ideea. Dacă se fac alegeri, e cam clar că se va face şi aşa-zisa fraudă electorală. Cel puţin asta cred eu. E chestie de mentalitate. Cum să faci ca să ieşi în faţa altuia, şi să şi câştigi. Personal nu cred că va fi cazul prin licee, deşi e foarte probabil. Fiecare o să vorbească cu cine cunoaşte şi-o să zică " Bă votează-l pe ăla că e tovarăş cu mine. ". Asta ar cam fi fraudă de nivel scăzut, dar destul de nedectabila. Eu sincer o să încerc să mai întru în detalii despre toată campania asta, sau proiect, cum i-o zice. Am văzut vr-o două afişe pe hol în liceu dar la momentu' ăla nu prea îmi păsa de ele. Oricum, n-o să fac reclamă la vre-un candidat cu blogul ci doar o să încerc să descopăr eventualele tentative de fraudă. Pare un subiect destul de interesant. Învăţăm de mici cum se urcă în politică.

 Pentru moment cam asta ar fi tot ce ştiu. Mai vin cu detalii imediat ce le aflu.
 
 P.S.: Mersi Zuzu pentru detalii.

6 comentarii:

  1. Sfatul meu e sa te duci sa fii supraveghetor in ziua votului! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca alta treaba n-am decat sa stau si sa fac pe dadaca pe-acolo. Lasa-i ca se descurca. Io intr-u direct in cercurile de frauda :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nox daca nu votezi pe x sa stii ca te bat cu palma pe umar!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. am auzit si eu.....

    faza e ca is bagati si vreo 3-4 din clasa de la mn:))

    RăspundețiȘtergere