„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Capitolul Sapte - The fairlady

 Trebuia să găsesc o maşinuţă pentru Smokes. Mi-am amintit ce a zis atunci când am plecat de la el de acasă. Dacă tot i-a plăcut Fairlady-ul meu, am zis să îi aduc ceva ce o să îi placă. Ştiam de la Chris că un fost racer avea la vânzare un 370Z în stare destul de bună. Aşa că m-am dus să-l văd, măcar să ştiu dacă zvonurile erau adevărate.

- E cineva acasă?
- Da, în garaj...

 Tipul meşterea la motorul Nissan-ului. Era clar că îi plăcea maşina pe care o avea. Trebuia să îl conving să mi-o dea, asta dacă voiam să ajung aproape de Takeshi.

 - Ce vrei?
 - Am auzit că îţi vinzi Nissan-ul.
 - Ai auzit bine. Presupun că vrei să-l vezi nu?
 - Păi, deja îl văd...
 - Tu vezi un 370Z. Dar nu e cel pe care îl vând. Asta e doar maşină pe care o conduc de obicei. Are ceva probleme la aprindere, de-asta lucram la ea. Nissan-ul pe care îl cauţi e în spate. N-aş fi crezut să vină cineva aşa de devreme să-l cerceteze.
 - Da, păi, am nevoie urgentă de o maşină bună.
 - Ok, nici o problemă. Hai să-l vedem.

 Tipul m-a dus în spatele casei, unde avea o mică alee, unde stătea o maşină acoperită care semăna oarecum cu cea pe care o căutam. A dat husa jos, descoperind o minune de 370Z. Arăta ca nimic din ce am mai văzut până acum. Bodykit Nismo, încălţată cu un set de jenţi Enkei de 19". Era minunată.

 - Frumoasă maşină ai aici omule.
 - Am folosit-o destul de mult în curse, merge ca unsă, ţine curbele ca un cart.
 - Frumoasă comparaţie. Deci, de ce o vinzi ?
 - Păi presupun că ai auzit cu ce mă ocupam eu înainte.
 - Erai racer...
 - Exact. Asta era maşina cu care apăream mai întotdeauna la curse, şi câştigam. Asta a atras multe priviri asupra mea dar mai ales asupra maşinii. Aşa că am zis că, decât să risc să-mi apară poliţia la uşă şi să descopere legenda în garajul meu, mai bine o ţin pe alee, şi o vând cât de repede pot. Aşa scap de-o grijă, şi mai fac şi nişte bani de care am nevoie acum că m-am lăsat pentru o perioadă.
 - Te-ai lăsat ? De ce?
 - Păi cred că ai auzit de un tip numit Nox. Tipu' ăsta era o legendă. Câştiga mai toate cursele la care participa. Până într-o noapte când, a dispărut. Se zvoneşte că făcea o cursă cu un tip cu care avea el o problemă mai veche, şi că a fost sabotat. Tipul cu care făcea curse era periculos rău. Cică avea şi relaţii prin Yakuza. Oricum, după ce am auzit ce s-a întâmplat am zis să mă las puţin, pentru propria mea siguranţă.
 - Bună idee. Am auzit şi eu de Nox ăsta. Era destul de bun. Da' făcea şi el greşeli.
 - Nu zic că nu făcea, dar se pricepea la curse. Da' tu de ce vrei s-o cumperi aşa repede?
 - Am nevoie de ea pentru un proiect personal.
 - Ok, îmi ajunge atât. Ai banii la tine?
 - Da. 150.000 e de-ajuns?
 - Da, e bine. Ai grijă ce faci cu ea. Şi, apropo, ar trebui să faci ceva cu cicatricea aia. Nu dă bine
 - O să ţin minte. Nu am reţinut cum te cheamă...
 - Tony. Pe tine ?
 - Nu contează...
 - Ok, Nu contează, mi-a plăcut să facem afaceri.
 - Şi mie...

 Acum că aveam maşina, era timpul să mă îndrept spre Smokes, şi să-i fac o surpriză. Îmi părea oarecum rău că trebuia să demontez maşina asta, dar ca să ajung la Takeshi trebuiau făcute sacrificii. Neapărat.

10 comentarii:

  1. Nu inteleg ce-s astea, povesti? sau e vreo viata virtuala :))?

    RăspundețiȘtergere
  2. Umm, o poveste pe care o scriu de ceva timp. Cand ma plictisesc, sau cand imi mai vine cate o diee, o transpun intr-un capitol.

    RăspundețiȘtergere
  3. interesant:D o carte cv?

    RăspundețiȘtergere
  4. fain ;) e bun ca te chinuie talentu si tu pe el keep going >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Eram curios nu stiam ce dracu', chiar ai afaceri cu masini sau ce naiba!

    RăspundețiȘtergere
  6. Desigur ca fac trafic cu masini. N-ai auzit de compania mea sau ce? :))

    Vise, vise...

    RăspundețiȘtergere
  7. e fain, am citit si restul capitolelor...e chiar buna povestea.
    Keep goin'

    RăspundețiȘtergere