„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Capitolul Sase - Smokes

Întâlnirea mea cu acel Koko a fost destul de interesantă. Am aflat destul de pe urma lui, dat fiind faptul că el ar fi trebuit să fie "prima linie de apărare". Se pare că dacă aşa stă treaba, nu ar trebui să am probleme de-acu' încolo. Eu sper la ce-i mai bine.

 Am aflat de la puştiul ăla că un prieten de-al lui Takeshi are un magazin de piese undeva în oraş. Nu ştiam dacă era adevărat sau nu dar era singură pistă pe care o aveam, aşa că merita încercat. Am vorbit puţintel cu Chris şi am aflat că magazinul cu pricina era undeva la periferia RockPort-ului. Mi-a mai zis şi că tipul care deţinea magazinul avea obiceiul să bea cam mult. Aşa că am decis să fac puţin pe spionul, să aflu exact unde merge să-şi facă de cap. Dupoa cam o săptămână de filaj am descoperit că tipului ăstuia îi palce să se distreze, uneori puţin cam mult. Dar, am avut norocul să aflu şi că mergea la acelaşi bar de fiecare dată. Nu era cine ştie ce dar se pare că avea prieteni acolo. Îi plăcea şi să circule cu stil. Tipul avea un Chrysler 300C de prin '07. Era într-adevăr o masinărie care impunea respect. Neagră, bodykit subtil, dar cu efect, per total maşina aia era 21 de inci de furie pură. Într-o cursă dreaptă Skyline-ul meu din '99 n-avea nici o şansă. Deci trebuia să îmi fac puţine upgrade-uri sau să împrumut o maşină de la cineva. Chris mi-a făcut legătura cu un prieten de-al lui. Îi zicea Smokes. Am făcut puţine cercetări şi am aflat că tipu' era japonez. Chris mi-a spus că avea o Supra mai specială. L-am întrebat dacă poate să mi-o împrumute de la tipul asta. Mi-a zis că era cam imposibil şi că trebuia să vorbesc personal cu Smokes. Aşa că m-am dus la el acasă.

- Alo. Cineva acasă ?
- Cine e ?
- Un prieten de-al lui Chris.
- Ok. Intră... Ce vrei?
- Chris mi-a spus că ai avea o Toyota Supra mai specială.
- Aşa şi?
- Păi mă întrebam dacă mi-o poţi împrumuta?
- Ia zii, cum te cheamă ?
- N-ai nevoie de numele meu. Poţi să-mi zici Nox.
- Ok, Nox. Fii atent. Asta nu-i orice Supra. E modificată special să atingă viteze de undeva în jur de 300 Km/H. Eşti sigur că te descurci cu ea?
- Crede-mă, am condus destul la viaţa mea să ştiu cum să controlez ceva de genul.
- Mă îndoiesc. Aşa că nu o poţi lua. Dar, te pot ajuta altfel. Tu îmi aduci o maşină de bază, dai banii pe piese, şi o să îţi fac ceva ce poate o să facă ce vrei tu. Aşa ieşi tu în câştig iar eu nu îmi pierd roţile.
- Ştii, mi-ai cam făcut praf planurile. Dar, facem treaba cu vrei tu. O să vin cu o maşină de bază în câteva zile la tine.
- Cum vrei. Sunt întotdeauna acasă.
- Aşa să fie. Ne mai vedem.
- La revedere Nox. Apropo, păcat de acel Fairlady. Aş fi făcut minuni cu o maşină ca aia.
- ?!

 Am plecat de la el de acasă cât mai repede, în caz că am fost urmărit. Am fost uimit de faptul că tipul ăsta chiar mă cunoştea. Nu-l văzusem în viaţa mea. Probabil auzise de mine de la prietenii lui. Cică avea o influenţă destul de mare în lumea lui. Trăia oarecum după codul samurailor. Şi îl respectam pentru asta. Până la urmă, a trebuit să-mi schimb planurile puţintel, şi să fac rost de o maşină de bază pentru Smokes. Hmm. Oare unde să caut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu