„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Castile sunt malefice. Oare ?!

 L-am auzit aseară pe Neamtu' vorbind la emisiunea sa, despre cum nu-i plac lui căştile de MP3, sau Handsfree-ul de la telefon. You get the point. Căştile alea mici de le poartă lumea prin oraş. Drept urmare, am zis să fac un post prin care să-mi exprim eu părerea despre asta, un utilizator frecvent al acestor echipamente.

 De ce folosesc căştile? Deoarece îmi pot asculta muzica preferată fără să deranjez pe cei din jur (case in point - cei ce ascultă muzică pe stradă la telefon, prin loudspeaker). În afară de asta, ca biker, uneori mai am nevoie şi de muzică, pe care să-mi pot exersa, sau mai bine zis pe care să pot învăţa anumite trick-uri. Nu neapărat de muzica în sine ci de ritmul acesteia. Acu' dacă are sau nu efect, e relativ. Unii zic da, alţii zic că e doar în mintea mea. cert e că mie îmi place muzica mea, iar nimeni nu mă opreşte să o ascult atâta timp cât nu deranjez pe nimeni.

 Zicea Neamtu' că nu-i plac deoarece e enervant să vorbeşti cu cineva iar ei să nu te asculte deoarece au căşti în urechi. Well, mie nu mi s-a întâmplat niciodată asta, nici ca utilizator de căşti, nici ca persoană într-o discuţie. Folosesc căştile ori când vin de la liceu, ori când merg cu BMX'u. În general când fac ceva ce nu implică o discuţie. Problema de mai sus este şi una de bun simţ. Când cineva vorbeşte cu tine, măcar ai bunul simţ să-i zici ca nu eşti atent, dacă ţii neapărat să stai cu căştile pe urechi.

 Ca o ultimă afirmaţie, a spus că ar prefera ca lumea să folosească o pereche de căşti d-alea mari, să se vadă, deoarece crede că cele folosite de obicei la MP3 playere sau telefoane sunt prea mici şi nu se văd. Prea mici nu aş zice că sunt. Sunt numai bune cât să stea confortabil pe ureche. Există desigur şi căşti gen cele folosite de DJ, care acoperă urechea. Dar intebarea mea e aceasta. Cam cât credeţi ca ar rezista bateria unui player, cu un două drivere de 40 de mm care îşi dau sufletu' deasupra urechilor cuiva. Dacă luăm în discuţie un player normal, ar rezista destul de puţin. Pentru mine de altfel nişte căşti de genu mi-ar epuiza bateria în no time, deci prefer căştile de dimensiuni mai mici, şi pentru eficienţă, şi pentru faptul că sunetul este de o calitate destul de bună pentru preferinţele mele.
 
 Deci cam asta aş avea eu de zis cu legătură la afirmaţia lui. Fiind blogul meu, asta e doar părerea mea. Fiecare poate să creadă ce vrea despre căşti.

3 comentarii:

  1. eu sunt uan din persoanele care nu se desparte de casti decat in momentul in care le-am stricat .si eu stric o pereche de casti in o saptamana( e lege).Nu am nimic impotriva lor..le ador , dar cred ca trebuie sa ai bunul simt sa opesti muzica sau macar sa le dai jos in momentul in care porti o conversatie.`

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie azi mi s-au stricat. Deci clar trebuie schimbate. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sunt mp4 addicted si implicit phones addicted, dar ca si tine, cred ca o persoana cre asculta la casti poate avea macar 0,01% bun simt sa anunte ca nu e atent sau sa- si scoata castile din urechi.

    RăspundețiȘtergere