„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

M-am lasat si eu pagubas.

 De ce? Motivele pot fi variate. Ideea mi-a venit de la concursu' lu' Neamtu'. Am zis că, nu e o idee rea pentru un subiect de... discuţie. 

 Am vrut să scriu ceva chiar de când am aflat de concurs, doar că, nu ştiam ce să scriu. Motivul ar putea fi faptul că eu nu renunţ aşa uşor la mai nimic. Aşa-s eu. Mai încăpăţânat. Sau, foarte încăpăţânat, ar spune unii, nu că m-ar deranja. În anumite situaţii poate fi considerat un compliment, asta dacă nu îl luăm chiar " ad literam ". Oricum, revenim la subiect. Mai demult, da' nu foarte, acu' vre-o 3 ani, aflasem eu de un sport destul de nou în România. Îi zicea parkour. Eram într-a 7-a pe-atunci. Auzisem de sportu asta de pe la TV (deşi nu era foarte mediatizat, am văzut în câteva videoclip-uri), şi am zis că, merita încercat. Mai avusem antecedente de genu ăsta, dat fiind faptu că pe vremea când eram mai mic (mai exact de pe la 7 ani în sus) îmi plăcea la nebunie să mă urc în copaci. Îmi făceam case (vorba vine, erau mai mult nişte corturi), hamace, urcam până îmi dădeam seama că nu mai aveam de ce să mă ţin, şi alte d-astea. Aveam ca avantaj faptul că stăteam la casă, şi că aveam copaci destui în grădină. După ce am aflat de sportu' ăsta mi-am zis că ar fi fain să îl practic şi eu. N-avea cum să fie aşa de greu. Colegii din generală ştiu că, în mare, catedra suferea cel mai mult de pe urma "antrenamentelor" mele. La un moment dat a şi capitulat, pe motiv că nu mai suporta atâtea abuzuri. După asta am început să practic prin oraş câte puţin, câte puţin, până am prins gustul. Îmi plăcea. Îmi plăcea chiar foarte mult. Aflasem şi de câteva echipe care se antrenau împreună. Aşa că, într-o zi, am participat şi eu la antrenamentele lor. Echipa cu pricina se numeşte FRR (a.k.a. Free Running Roman). Băieţii au fost super-răbdători cu mine în prima, şi de altfel ultima zi petrecută cu ei. De fapt ei nu făceau Parkour. Ci Free Running. Era altă disciplină, la care eu nu aveam nici un atu. Deci, am decis să nu mai particip. Probabil fiindcă erau cu mult peste nivelul meu, iar eu, nu prea mai aveam răbdarea să învăţ o altă disciplină. De aici a urmat declinul. Am început să fac BMX, mi-am dat seama că ăsta e sportul care mi se potriveşte, iar cât despre parkour, păi m-am lăsat păgubaş. Am zis că, nu mai are rost să încerc să devin cine ştie ce expert în asta. Desigur, din când în când mai exersez, aşa, de dragul vremurilor de demult.

 Deci cam asta ar fi. M-am lăsat şi eu păgubaş odată, şi probabil (deşi nu sper) o voi mai face.

P.S.: Link către concurs - http://neamtu.romascani.ro/concurs-de-inceput-de-an/

3 comentarii:

  1. Poti incerca la primavara o tura de Parkour cu Pant3ras ca si el practica sportu asta anul trecut :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Va lasati toti pagubasi :( eu cu cine mai fac treaba :))?

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună, felicitări pentru participarea la acest concurs.

    Vă invităm și la concursul organizat de Pensiuni Vile:

    Castiga un week-end de vis la Moeciu la concursul pe tema vacantei preferate.

    RăspundețiȘtergere