„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Parc-aveti doi ani !!! - II

 Ei şi din seria "Parc-aveţi doi ani" mai pun un articol. Romascanii ştiu că a nins destul de puternic la noi în oraş în ultimele câteva zile, aşa că zăpada e multă şi albă şi frumoasă şi... numa bună să enervăm fetele. Cum? Păi clasicul mozol îşi face treaba foarte bine. Am avut şi câteva recorduri bătute, cu câştigătorul sau mai bine, câştigătoarea marelui premiu în valoare de "un început de răceală", colega noastră, Mihaela Bocu. A bătut recordul iniţial, având la activ intro singură zi "doar" 11 contacte agresive cu zăpada. Pe locul doi a urmat zuzu dacă îmi amintesc bine iar podiumul a fost completat de Anca cu 7 la activ parcă. Iar desigur, asta a fost prima zi, iar cele de mai sus au fost situaţiile demne de menţionat. Toate fetele (de la noi din clasă cel puţin) au primit cel puţin un cadou de la noi. Băieţii s-au trântit reciproc în zăpadă la un moment dat, deoarece unii nu au trecut încă prin iniţiere. Şi încă au rămas doi care n-au apucat încă să treacă prin zăpadă. Deci păzea, că vă ştiţi, şi zăpada mai ţine vre-o două zile în ritmul ăsta. Mi-am lăsat şi amprenta asupra zăpezii din faţa şcolii, cu succes. Desigur, e şi mâine o zi deci recordurile mai pot fi doborâte.

 Deci ce am învăţat astăzi.
  •  1. Fetele sunt ţinte viabile întotdeauna. Băieţii e mai greu de pus la pământ.
  •  2. Zăpada e rece. Şi udă.
  •  3. Dacă eşti fată şi mă ameninţi cu un mozol, verdictul e clar. [Mihaela ştie(nu câştigătoarea, alta)]
  •  4. Fetele fac planuri să se răzbune dar nu prea le pun în aplicare. Sau le pun în aplicare da' prost.
  •  5. E şi mâine o zi.
  •  6. ... 
 Şi mă rog de ce am pus asta ca o continuare la "Parc-aveţi doi ani!!!"? Păi deoarece ne-am distrat, exact ca şi data trecută.

12 comentarii:

  1. uite cine vorbeste
    fortza iarna!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ooo da....frumos cadou:))...si imi place titlu..desi tin s mentionez ..am zis in gluma:P:P..care fete nu si-au luat mozol??

    RăspundețiȘtergere
  3. smecherie...:P
    stii ce-i culmea? nu am dat si nu am luat niciun mozol si am racit :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar am fost pe locul 3?...:))

    asta da record..(pt mn..:)) )

    =)) a fost tare ziua totusi...;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Clasicu BOTEZ la noi se practica inca de luni incontinu recorduri peste recorduri privesc partea frumoasa nimeni nare curaj sa fac mie asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  6. cei de 2 ani sunteti voi,baietii

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu personal ma mandresc cu asta, multumesc foarte mult...

    RăspundețiȘtergere
  8. omg:))
    eu acolo:-s
    :)))
    LOCUL 1 domle!! :)):>

    RăspundețiȘtergere
  9. zuzuliitzzyy : uu locu doi=))

    RăspundețiȘtergere
  10. da stiu:P.....dar cum miai zis tu:"roata se invarteste"...asa ca ai grja:P...;))...si nu a fost corect;)....5 baieti contra unei fete;)).....:P:P:P

    RăspundețiȘtergere
  11. prefer sa fiu considerat de 2 ani decat sa nu mozolesc fetele:))

    RăspundețiȘtergere