„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Primu blogmeet pe anu asta - Retrospectiva

Aşa, deci, cum am zis, voiam să particip la cel puţin un blogmeet anu asta. Şi am făcut-o, şi o să o mai fac iar cu cea mai mare plăcere. Am întâlnit oameni minunaţi, foarte de treabă, şi vorbăreţi din fire, că de, suntem bloggeri.

 Locaţia cu pricina a fost un bar numit Terra Peutique (terapeutic for short :D), de care ştiam de mult numa că nu ştiam exact numele. Asta e, shit does happen. Anyways, înapoi la subiect. Am fost chiar destui. Şi hai să îi şi enumăr, aşa ca să ştiţi şi voi cine cum a fost. Deci avem.

Neamtu', Nepoate, Lavinia , ZiuaDeDupa, Anxious Schizoid, Nu Exist , Cosmin a.k.a Caleb13, Dr. Criss , Polix , TUX , Doru , Meset , organizatorul Hurri , şi am impresia că uit pe cineva, da nu ştiu exact pe cine.

 Deci cam ăştia ne-am întâlnit ca să discutăm şi noi probleme de interes general. Tehnic, asta ar fi fost ideea deoarece până la urmă am vorbit despre toţi şi toate. Am trecut prin nenumărate subiecte de discuţie, am băut fiecare ce-a vrut, deşi la un moment dat, din cauza setei uriaşe a unora, proprietarul barului a cam rămas fără halbe. Amuzant moment. Eu m-am limitat la Mountain Dew, că de, voiam să ajung şi-acasă (deşi am mers cu o maşină până la urmă). Anyways, cam ăsta ar fi rezumatul super pe scurt. Va las cu nişte poze făcute de ăia care aveau camerele la ei.

P.S.:  Cât despre cei care n-au putut ajunge. Well cică mai este ceva şi vineri. deci nu e totul pierdut.



















Deci cam astea ar fi niste poze. Mai gasiti si pe la Neamtu`, Lavinia si Nepoate
P.S.2: Hey, teacher...Liţă Ghiţălău !!!

12 comentarii:

  1. Bre, ma bucur ca ne-am vazut la ochi si ramane sa ne rebedem pe vineri, dupa emisiune. Pana mea... om trai si om vedea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne vedem, ne vedem..dar mai întâi la emisiune :)
    Și nox, chiar trebuia sa pui poza în care aveam ochii închiși? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a parut bine! take care! Lavinia Biberi

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Criss, Mi-a placut cum aratai in poza :D. Plus ca eu scriam :D

    RăspundețiȘtergere
  5. eu cred ca toata lumea a ramas in cap cu ideea de Lita Ghitalau:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ba da poza in care eram eu n-ai pus-o :))

    RăspundețiȘtergere
  7. aaaa...deci eu arăt bine când sunt cu ochii închiși, nu? :D

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Nuexist, Aia a fost clar maxima serii :D
    @ OZN, ei uite ca am uitat :P
    @ Criss, nu, da mie aia mi-a placut :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Poate ne vedem la ochi si vinerea ce are sa vina. Si la fel poate au sa vina si alti blogeri ce nu au reusit sa ajunga duminica

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu sper sa pot ajunge. Distractia e maxima...

    RăspundețiȘtergere
  11. s-ar putea să aduc eu o bloggeriță vineri seara..nox știe cine..el n-a reușit s-o convingă :)

    RăspundețiȘtergere