„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Alta leapsa.

Am primit de la cateva surse o leapsa care odata si-odata trebuia onorata. Si-asa ideile erau putine in capu meu, si cam rasfirate.

*Ce iti propui in 2010 ?
Sa-mi indeplinesc toate punctele din plan. Daca mai apare ceva, incerc s-o rezolv si p-aia.

*In 2010 doresti s-ajungi undeva ?
Inca nu m-am gandit. E inca iarna, deci timp de gandire mai este.

*Cel mai mare esec pe 2009.
Ar fi unu'. Da' nu-l consider esec ci mai mult o trezire la realitate. Sunt doar cateva persoane care stiu despre ce vorbesc. Si as dori sa ramana asa...

*Cand erai mic toata lumea te intreba ” ce vrei sa te faci cand vei fi mare ” , tu ce raspundeai ?
Pilot de masini de curse, sau de elicoptere/avioane.

*Daca un inger vine si iti spune ca mai ai de trait fix un an ce faci ?
Ii zic : "A'ight, mersi de veste."

*Daca castigi la loto 10 milioane de euro, ce faci cu banii ?
Ii incasez si dupa vad eu ce rezolv. Un PC nou, upgrade la BMX, si mai multe chestii minore.

*Ce ai vrea sa scrie pe piatra ta funerara ?
Depinde. Prima idee care mi-a trecut prin minte a fost "Shit happens..."

*Vrei sa incerci in 2010 sa sari cu parasuta ?
Da, da' unde ?

*Ce luna urasti cel mai mult ?
Toate au si bune si rele. I'd say septembrie, deoarece... incepe liceu', I guess.

*In 2012 vine Apocalipsa ?
Si eu de un' sa stiu. O veni, n-o veni, e treaba ei. Pana atunci mai e.

Iar acum il pun la inaintare pe Mihai . Numa ca e in sesiune cica . Deci, cand o avea timp, o rezolva.

3 comentarii:

  1. Valeuuu... tot eu :))? O las pe Evelina :))

    RăspundețiȘtergere
  2. cam putin ti ai propus pt 2010 :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai sunt vre-o 10 puncte din care am taiat doua. Sunt destule...

    RăspundețiȘtergere