„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Realitatea

 E mai frumoasă decât pare. Ce vreau să spun cu asta ? Nu prea multe. Fiecare înţelege ce vrea. Eu zic să vă povestesc o mică bucată din ziua de azi. Eram într-un fastfood a.k.a. gogoşerie, şi cât aşteptam câinele fierbinte, am observat o fetiţă de grădiniţă cum vorbea cu tatăl său despre cum luni începe primăvara şi chestii de genu. Discuţia în sine nu era foarte interesantă, dar ce am observat era relaţia tatălui cu fata. Se vedea că tatăl îşi iubea fata, iar felul în care discutau , îţi lumina ziua oricât de posomorât ai fi. Deci mi-am dat seama că, deşi locuim într-o ţară care n-o duce prea bine, ne putem bucura de evenimente din viaţă fără probleme. Poate cei doi o duceau mai greu, poate nu, asta nu conta atunci. Cei doi se "ocupau" de câte un pahar de ceai şi discutau despre week-end şi cum luni vine primăvara.

 Pe o altă notă pot să spun că azi a început "călirea" mea în arta baschetului. Minge-n faţă, pumn uşor în ochi ( ştiu băieţii despre ce vorbesc ). Dar hey, toate într-o zi de muncă. Anyways, mâine echipa liceului va participa la campionatul de baschet undeva în jurul orei 9:00 AM, şi se pare că eu voi face parte din galerie. Oricum, o să vin cu relatări de la meci mâine după-amiază cel târziu seara deci n-o să va las pe dinafară.

 Deci băieţi, mâine dimineaţă ştiţi ce-aveţi de făcut că s-aveţi noroc. Nu ştiu dacă va funcţiona într-adevăr, că poate alunecă mingea după, dar fiecare face cum vrea. Eu numa' vă ţin pumnii.

Un comentariu:

  1. Da, e frumos sa observi relatia parinte-copil, cand nu e tensionata, mai ales cand copilu' are o varsta asa de frageda.

    Cat despre galerie si baschet, "Eu numa' vă ţin pumnii. " Vezi cum tii pumnii, sa nu-i lasi si pe altii cu ochii vineti :))

    RăspundețiȘtergere