„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Retrospectiva Campionatului de Baschet

 "  Să vină cupa, să vină cupa ! Să vină cupa la Vasile Sav  "



 Am spus că vă povestesc cum a fost la campionatul pe oraş, şi mă ţin de cuvant. Mai sus am citat cuvintele auzite prin vestiar la sfârşitul meciurilor noastre împotriva celor de la Liceul 4 şi celor de la Colegiul Naţional Roman Vodă. Dar, totuşi, e mai bine dacă relatez puţintel momentele mai interesante din joc, ca să ştiţi şi voi cam cum a fost.

Echipa liceului nostru a fost formată din :

  • 33 - Miţu
  • 23 - Ion
  • 22 - Catalin a.k.a. Coţo
  • 27 - George ( ocupa si poziţia de căpitan )
  • 28 - Adi
  • 34 - Agache (Rezervă)
  • 29 - Samm (Rezervă)
  • 26 - Ionut a.k.a. Fishu (Rezervă)
  • 21 - Andrei (Rezervă)

 Atmosfera a fost ok am ajuns acolo la timp, şi undeva în jurul orei 9:00 AM a început primul meci.
 
 Liceul 4 - Grup Şcolar Vasile Sav
 
 În timpul meciului am observat ceva foarte interesant, şi relativ universal în lumea sportului românesc. Arbitrul era de partea celor de la Liceul Danubiana. Ulterior am aflat şi că acesta era antrenorul lor, deci era de aşteptat să fie de partea lor. A arbitrat incredibil de prost şi ameninţa cu cartonaşe în stânga şi-n dreapta în caz ca îi punea cineva la îndoială capacităţile. Au existat şi câteva momente interesante, unul dintre ele fiind momentul când Ion şi-a executat mişcarea semnătură. Galeria a apreciat asta, şi la fel şi tabela de marcaj. Cei de la Liceul 4 au jucat destul de agresiv faţă de ai noştri, dar chiar şi cu ajutorul arbitrului, nu au putut face mare lucru împotriva echipei liceului nostru.

 Scorul la pauză a fost de 19 la 17 pentru cei de la Vasile Sav. În a doua jumătate diferenţa a fost mărită iar scorul final a fost de 43 la 29.

 Jucătorul care a marcat cel mai mare număr de puncte a fost George cu 18 puncte la activ.
 
 După acest meci destul de interesant a urmat un al doilea meci :

Vasile Sav - CNRV

 Acest meci a fost mult mai echilibrat, dat fiind faptul că arbitrul care ne-a făcut probleme nu a mai avut cu ce echipă să ţină. Chiar şi-aşa, tot " s-a făcut că plouă " la unele faze din joc, dar nu la fel ca în primul meci. Cei de la CNRV au jucat mult mai frumos decât echipa anterioară, dar aveau dezavantajul de a fi oarecum dezorganizaţi pe parcursul meciului. Ca rezultat, echipă noastră a câştigat şi acest meci cu un scor de 45 la 28 . Păi asta nu ştiu, punctele înscrise de cei de la CNRV în total, la sfârşitul meciului. Când aflu, modific.

 Cel mai mare număr de puncte a fost marcat in acest meci de Ion cu 16 puncte la activ.
 
 Deci în bucata asta de campionat am învăţat că şi ligile mici au arbitri proşti, că avem o echipă foarte bună şi că baschetul e un sport agresiv uneori. Depinde cine-l joacă...

2 comentarii:

  1. Lasa ca daca nu stii cum ii cheama pe cei 2 iti zic eu acuma :)) :

    26 : Ionut a.k.a Fishu ( coleg de clasa )
    21 : Andrei

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu eram capitanul :))
    28 pct RV :)
    pacat k nu vii si la piatra-neamt sa faci retrospectiva :)

    RăspundețiȘtergere