„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Safer internet day - 9 Februarie

 Am fost anunţat acum câteva zile printr-un mail că astăzi ar trebui să fie o oarecare activitate la Şcoala 9, despre Internet, numită "Safer internet day". Ideea? Să ne-nveţe să "surfam" pe net cât mai sigur. Atmosfera a fost destul de relaxată, cu copii din diferite clase de la mai multe şcoli. Din ce am aflat, acest eveniment a fost a III-a ediţie, şi ar fi trebuit să aibă loc şi un concurs, dar din cauza organizării defectuoase, n-a mai avut loc. Sperăm totuşi ca data viitoare să putem participa la un concurs de acest gen, măcar de amuzament. Ce am învăţat cu ocazia acestei activităţi ? Multe chestii noi, nu prea, dat fiind faptul că activitatea a vizat în principal copiii mai mici, şi nu adolescenţii. Da, şi adolescenţii au fost luaţi în vizor, dar mai puţin.În mare, internetul a fost "victima" în această activitate, fiind prezentate în marea majoritate "defectele" internetului, avantajele fiind prezentate mai pe scurt, sau s-a presupus că le ştiam deja.
 
 Pe lângă informaţiile prezentate am fost supuşi şi la câteva teste care ar fi trebuit să ne pună la încercare capacităţile de utilizatori ai internetului. Totuşi, aceste teste au făcut un singur lucru mai bun decât restul. Reclamă pentru un site de unde se spune că am putea învăţa să devenim utilizatori mai buni ai internetului. Acest site are adresa : www.sigur.info . Încă nu am apucat să intru pe el. Totuşi, pe la sfârşitul activităţii, ne-au fost date nişte teste preluate de pe acest site. Pot să spun cu mâna pe inimă ca acele teste aveau nişte întrebări foarte generale, cu multiple variante de răspuns. Noi trebuia să alegem una singură. Asta e, ne-am conformat.

 Per total activitatea a fost destul de amuzantă, a fost organizată destul de bine, şi am avut ocazia să îmi mai exersez puţin calităţile de blogger, având un caieţel de notiţe la mine. Nu strică niciodată

P.S.:  Dacă vreţi vreodată să râdeţi pe săturate, puneţi-mă în faţa unei camere video, şi adresaţi-mi nişte întrebări, nu contează cât de generale. Nu am nimic cu echipajul de la RomTV, şi-au făcut treaba minunat, doar că eu nu sunt făcut să stau în faţa unei camere şi să... vorbesc. Fără un discurs pregătit măcar cu două minute în prealabil. Nu mă aşteptam să stau în faţa unei camere la ora aceea. Dar, am stat, am încercat să nu mă fac de râs prea tare, şi, am răspuns la nişte întrebări.

P.P.S.: That my friends is a long P.S.

Un comentariu:

  1. Frumos pacat ca nu a fost concursul eram interesat sa vad cam ce sar fi putu da si mersi pentru site imediat il navighez!

    RăspundețiȘtergere