„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Sfarsitul Xperimentului "Fishilica"

Remember this xperiment ? Pai, pe scurt, eu impreuna cu vre-o 36 de bloggeri am incercat sa vedem cat de sus putem ridica un blog in ZeList. Blogul ales a fost cel al unui anume "Fishilica". Nu am vrut sa ne batem joc de el sau ceva de genu'. Doar am facut un mic experiment. Iar rezultatele experimentului sunt urmatoarele.

Pozitie de start : 43.845 (Clar, o pozitie mica. Joasa. La baza clasamentului)
Dupa o saptamana : 2357 (a urcat foarte mult, datorita valului mare de bloguri ce faceau legatura spre el)
Pozitia curenta :
  • Data: 02 februarie 2010
  • Scor: 3,272
  • Pozitia in clasament: 260
Deci, ce am aflat. Pai, cu ajutorul bloggerilor clasati mai sus in ZeList, gen Neamtu' sau Chinezu', un blog de pe ultima pozitie a ZeList, poate ajunge in topuri. Trebuie doar link-uri cu putere.

P.S.: De-acu' toti or sa vrea sa fie cobai pentru experimente de genu'.
P.S2.: Fishilica nu cred ca stia de experiment. Nu-i nimic, afla el odata si-odata.

2 comentarii: