„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

WP vs BLGGR - The epic battle

 Toţi ştim că există două mari host-uri de blog în lume. Wordpress şi respectiv Blogger. Amândouă utilizate foarte mult, amândouă capabile de mari realizări, amândouă cu fanii lor. Dintotdeauna a existat o dispută între cei ce folosesc platforma WP şi cei ce folosesc platforma BLGGR. Motivul era, şi este unul simplu. Care dintre cele două platforme este mai bună. Iar această dispută a fost stârnită între mine şi un prieten , Criss ca să fiu mai exact , când m-a întrebat când mă mut pe WP. Am zis nu şi înainte de asta, întrebarea fiind una mai veche, dar şi acum. Motivul a fost unul simplu. Mie personal nu-mi place WordPress. Nu îl urăsc dar nici n-aş sta cu el în bancă. Pentru mine Blogger are avantajul de a fi mai User-Friendly. E ceva mai intuitiv decât WordPress, platformă care mie cel puţin mi se pare prea, complicată. Ok, poate nu chiar foarte complicată, dar e mai mult de muncă. WordPress are un atu prin faptul că are ceva mai multe "gadget-uri". Poţi să separi categoriile de tags, ai grafice cu trafic direct în pagina de administrare, şi este puţin mai bun decât Blogger dacă vrei să faci din blogul personal un Website, oferind posibilitatea de a crea mai multe pagini, care să nu aibă legătură cu posturile în sine. Am trecut peste acest "neajuns" al platformei mele, prin înlocuirea paginilor cu nişte post-uri speciale, datate în 2000, ca să fiu sigur unde le găsesc. Un alt avantaj al blogger ar fi faptul că temele se instalează foarte uşor, şi sunt la fel de uşor de modificat, din nou cu ajutorul comenzilor mai mult sau mai puţin intuitive. Desigur, puţine cunoştinţe în Html nu strică niciodată dacă vrei să-ţi faci temă chiar mai specială decât este .

 The bottom line is that there is no bottom line. Întotdeauna va exista această dispută, întotdeauna vor exista fan-boys pentru amândouă platformele, şi până nu apare vre-o platformă care să rupă gura târgului, şi care să revolutioneze complet modul în care ne scriem articolele pe blogurile personale, nimic nu va oferi o soluţie completă pentru a mulţumi ambele tabere.

P.S.:  Ce vreau de la voi e să îmi spuneţi de ce credeţi că una din platforme e mai bună sau, din contră, mai proastă decât cealaltă. Throw in your opinions, cause we take'em all.

3 comentarii:

  1. La Wordpress mi se pare mai usor de folosit iar cand instalezi o thema nu pierzi nici un widget ceea ce la blogspot se pierde si ma enerveaza.

    Iar cat despre instalul themei eu cred ca se instaleazal tot la fel de usor

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, are dreptate DarkAzor, de multe ori am pierdut widgeturi cand testam diferite teme. Dar raman pe Blogger :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie Blogger nu-mi place absolut deloc. Mi se pare cam dezorganizat (toate blogurile de pe Blogger mi se par incomode la citit, deoarece nu au arhiva- exceptie face al tau- si nici blogroll-iarasi, exceptie face al tau) si mi se pare dificil. Wordpress e al naibii de simplu pt ca fiecare chestie e la locul ei. Eu nu spun ca Wordpress e mai bun decat Blogger, doar ca mie Blogger nu-mi place. E incomoda.Un exemplu: chestia aia cu "comentati ca" selectati profilul.

    RăspundețiȘtergere