„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Another "WTF!?" moment...

Surfam şi eu acum ceva timp printre programele disponibile în "cutia cu imagini" şi am dat peste emisiunea lu' Măruţă, a.k.a. Happy Hour. Acum, chestia e că, nu prea mă mai uit la emisunea cu pricina, din cauză că s-au prostit. Înainte aveam la ce mă uita, dar acum a devenit doar o copie a unei alte celebre emisiuni de pe Antena 1 dacă nu mă înşel, numite Acces Direct. Deci, cum ziceam, surfam prin programe, şi am dat peste Happy Hour. Ce mi-a atras atenţia a fost faptul că invitatul era Nicolae Guţă. Şi mai surprinzător a fost faptul că personajul cu pricina purta o geacă de piele , completată cu pantaloni de piele, şi bocanci, toate în non-culoarea negru. Titlul "Un nou stil de muzică - Manele-Rock". Când am citit asta, am trecut printr-un moment WTF!?. Înţeleg că aveţi probleme grave cu "bibilica" unii dintre voi, dar pentru numele lui Dumnezeu, nu vă bateţi joc şi de alte genuri de muzică în halu' ăsta, mai ales de rock, gen total diferit de manele. Sau asta e părerea mea. Am decis să mai stau puţin cu ochii pe TV, să văd exact care-i treaba cu acest episod foarte bizar al emisiunii. După o serie de întrebări adresate de Măruţă invitatului, întrebări care aveau ca subiect şi operaţiile la nas făcute de Guţă (de parcă ar interesa pe cineva câte operaţii are la activ, şi unde le-a făcut, şi de cine i-a plăcut, şi whatever), au trecut la fapte. Mai exact invitatul a "cântat" o melodie clasică a celor de la Voltaj a.k.a. "Ca la 20 de ani". A încercat el probabil pe cât posibil să nu devieze de la melodia originală, dar desigur, nu s-a putut abţine şi a adăugat puţin "fler" de manelist în amestec, fapt pe care eu nu l-am apreciat. De altfel oricum nu-l apreciam nici ca persoană, nici ca "artist", nici ca ... . Dar mi-ar fi plăcut dacă măcar îşi dădea silinţa. După ce a făcut o varză totală din melodia băieţilor de la Voltaj (asta e băieţi, n-aveau cum să fie toate bune şi frumoase) a decis că ar fi o idee să se dea şi pe hip-hop. Atunci am schimbat programul, la ceva mai educativ. Adică orice altceva.

 Oricum, ce am dedus eu din această încercare eşuată a manelistului de a-şi reprofila activitatea sunt următoarele:

1. O sa aibă cateva (mai multe) probleme cu rockerii din tara-ntreagă.
2. Nu i-au ajuns rockerii si a decis să-si puna in cap si rapperii din tară.
3. A rămas total fără idei de promovare.

 And last but not least. Nu se pricepe la nimic altceva diferit de domeniul lui propriu de activitate în care s-a născut. N-am nimic cu el, n-am nimic cu "muzica" pe care o cântă, dar când face mişto de unu din genurile mele preferate, ar trebui să ştie că, se bagă într-un rahat mai mare decât el. Iar el nu-i chiar un slăbănog.

3 comentarii:

  1. Miha(G)-ca sa nu fie confuzii;))26 martie 2010, 22:19

    vaii...am vazut si eu faza......a fost belea:))....mai ales at cand zicea de operatii l-a pomenit si pe MJ:))...si cand a cantat s-a jucat cu microfonu ala=))....nici eu nu ma asteptam sa-l vad la maruta:-?.....n-ai cu cn;)).......

    RăspundețiȘtergere
  2. De fapt "Acces Direct" e o copie a lui "Happy Hour" da' whatever. Faza cu Guta ma scarbeste. Am vazut-o in direct. Eu as considera-o ca pe ultima picatura. MANELELE TREBUIE OMORATE INTR-UN FEL SAU ALTUL.

    RăspundețiȘtergere