„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

'Cause we care

a.k.a. Pentru că nouă ne pasă. De ce ? De apă...

 Ce vreau să spun cu asta. În cadrul proiectului "Green Lab" desfăşurat la Grupul Şcolar Vasile Sav, am decis că, dacă tot e azi ziua mondială a apei, ar fi frumos să mai trezim lumea, deoarece în afară de cei ce au participat la proiect, puţini ştiau de această zi. În cadrul proiectului am recoltat nişte probe de apă din nişte surse din Roman şi din apropierea oraşului, cât şi dintr-un automat de cafea din liceu. Apoi am făcut nişte experimente pe ele. Rezultatele au fost destul de clare. În principal, cam toată apa din oraş/din apropiere conţine cantităţi destul de ridicate de Clor. Pe lângă asta, am găsit şi urme de azotaţi în apa potabilă, proveniţi foarte probabil din îngrăşămintele chimice. Pe lângă faptul că am trecut prin fiecare clasă din liceu să arătăm rezultatele experimentelor, am zis că n-ar fi o idee rea să împărţim şi nişte pliante prin oraş, măcar să vedem reacţia oamenilor. Am observat că mulţi sunt reticenţi când aud de pliante, dar dacă ştiu mai bine care este scopul activităţii, şi de ce primesc aceste hârtii aparent lipsite de importanţă, chiar încearcă să afle mai multe despre acţiune şi despre efectele poluării asupra apei (în cazul de faţă).

 Aşa că, dacă aţi văzut astăzi un grup de băieţi şi fete care împărţeau pliante prin oraş, să ştiţi că au fost elevi ai Grupului Şcolar Vasile Sav (inclusiv eu).

Pentru ca nouă ne pasă...


P.S.: Peste cateva zile o sa elaborez un mic sondaj pentru cititori, in cadrul unui proiect putin asemanator, dar cu un grup-tinta mai restrans.

3 comentarii:

  1. Yep! : )
    Aia am fost noi.
    Si sunt mandra de asta!
    Ti-am zis care era faza tare, daca am fi mers la RV si sa impartim pliante! :x :))
    Era maCSim pe fata! :))
    Oricum...Good job! \m/

    RăspundețiȘtergere
  2. ;)) asa si...totusi care era faza cu Rv?

    RăspundețiȘtergere
  3. It's like this. Exista de mult timp o competitie intre RV si Vasile Sav, pe toate planurile. Din moment ce nu stim nimic de vreo activitate de genul desfasurata la ei, se presupunea ca i-am fi intrecut la asta. E o chestiune de mandrie intre licee. Desigur, ar fi fost si ceva copilaresc deci am scapat de idee...

    RăspundețiȘtergere