„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Leapsa #4

Am primit si eu "Chestionarul lui Proust" de la un baiat ciudat si am zis sa-l "rezolv"

1. Principala mea trasatura ? 
Optimist. Mai sarit cateodata...

2. Calitatea pe care doresc sa o întalnesc la un barbat : 
Sa fie de gasca...

3. Calitatea pe care o prefer la o femeie : 
Daca e la fel de sarita ca mine, mie-mi place.

4. Ce pretuiesc cel mai mult la prietenii mei : 
Sunt pe-aproape cand am nevoie de ei...

5. Principalul meu defect: 
Sunt timid cateodata. Ok, mai des...

6. Indeletnicirea mea preferata :  
Mai mesteresc la chestii cateodata. Ba la BMX, ba la PC.

7. Fericirea pe care mi-o visez : 
Nu vad cum cineva isi poate visa fericirea, decat daca este vre-un inteles ascuns al intrebarii, pe care eu nu-l prind. Deci, nu-mi visez fericirea... @ the moment

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire : 
Sa raman singur pe Pamant. Fuckin' boring, you know ?

9. Locul unde as vrea sa traiesc : 
Undeva cu soare, si locuri in care sa ma distrez.

10. Culoarea preferata : 
Lime green a.k.a. Verde toxic/fosforescent a.k.a. .............

11. Floarea care-mi place : 
Laleaua, I guess. Nu-s mare pasionat de flori...

12. Pasarea mea preferata : 
Soimul calator. 200+ km/h FTW

13. Prozatorii mei preferati : 
Pana acuma n-am citit chiar asa de mult. As zice, Sven Hassel sau Mario Puzo

14. Poetii mei preferati :  
Citesc putina poezie, deci n-am asa ceva.

15. Eroii mei preferati din literatura: 
Nu am...

16. Eroinele mele preferate din literatura: 
Ca mai sus...

17. Eroii mei preferati din viata reala : 
Inca nu am vre-unu...

18. Ce urasc cel mai mult :  
 Nesimtirea, lipsa de bun simt, idiotenia and so on.


19. Greselile care-mi inspira cea mai mare indulgenta :
Sunt dispus sa iert multe. Da' daca se aduna, se-ngroasa gluma...
 
20 . Deviza mea :
Shit does happen...

O dau mai departe cui vrea. De data asta nu oblig pe nimeni sa o ia :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu